تاكيد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بر سلامت مثال زدنی مدیران کیش به عنوان عامل رشد جهشی زیر ساخت ها و توسعه تحسین برانگیز کیش

 محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری نمایشگاه از شبی خونی تا شبیخون در کیش سلامت مدیران منطقه آزاد کیش در دولت تدبیر و امید را عاملی بسیار ارزشمند و مهم در رشد جهشی زیر ساخت ها و توسعه تحسین برانگیز کیش دانست.

 محمد علی وکیلی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه فراکسیون امید ضمن ابراز خرسندی از روند کنونی توسعه و رشد منطقه آزاد کیش، سلامت مدیران در این جزیره را زبانزد خواند و گفت: بازگشت سلامت به مدیران کیش از جمله مواردی است که به وضوح دیده میشود. در این دوره از حاشیه هایی که همواره دامن کیش را گرفته بود، اثری نیست تا جایی که این سلامت امروز در سطح کشور زبانزد همگان است.
وکیلی رونق کیش در دوران رکود اقتصادی کشور را یک اتفاق خوب خواند و در این باره گفت: با وجود اینکه در کشور شاهد رکود هستیم، رونق کیش قابل تحسین بوده و این جزیره دوران شکوفایی و رونق را تجربه می کند. آنچه که امروز می بینیم رشد جهشی شاخص های عمرانی و زیرساختی کیش است که در دولت تدبیر و امید رخ داده است.
وی رسیدن به افق های ایده آل را در کیش با ایجاد یک اراده جمعی ممکن خواند و اظهار داشت: به طور قطع برای اینکه بتوانیم کیش را در افق ایده آلی که برای منطقه آزاد تعریف شده، ببینیم نیازمند یک اراده جمعی هستیم لذا باید مجموعه ای از اراده ها دست به دست هم بدهند تا جهش مد نظر رخ داده و کیش به جایگاه شایسته خویش دست یابد. در واقع برای اینکه بتوانیم جایگاه کیش را به عنوان قطب گردشگری کشور ارتقاء داده و سبب ترغیب بیشتر هموطنان برای سفر به این جزیره شده و زمینه مناسبی فراهم کنیم تا هموطنان جزیره کیش را بر سایر مقاصد گردشگری خارجی و کشورهای همسایه ترجیح دهند، نباید از یک مدیر انتظار داشته باشیم که به تنهایی در این مسیر سخت موفق شود بلکه باید اراده های همگانی را به مشارکت وادار کنیم. البته در همین شرایط معمولی و با همین امکانات گام هایی که برای رونق و آبادانی جزیره کیش برداشته شده از نظر من بسیار آشکارا  بوده و ماندگار است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.