رئیس آموزش و پرورش کیش: مدارس حق دریافت پول برای ثبت نام ندارند.

 رئیس آموزش‌ و پرورش کیش با تأکید بر اینکه کمک به مدارس توسط والدین امری اختیاری است، اظهار کرد: هیچ‌کدام از مدارس کیش حق ندارند با عنوان ثبت‌نام از والدین پولی اخذ کنند.

 هانی معلمی با اشاره به افزایش جمعیت دانش‌آموزی کیش در سال‌های اخیر ، گفت: با توجه به شروع مهرماه و مدارس ما تابستان پرمشغله‌ای را برای برنامه‌ریزی این بخش پشت سر گذاشتیم چراکه جامعه دانش‌آموزی کیش در حال افزایش است تا جایی که امسال نسبت به سال قبل با افزایش بیش از 200 دانش‌آموز ابتدایی روبه‌رو بودیم که نیاز به ایجاد فضاهای آموزشی در کیش را پررنگ‌تر کرد.
وی ادامه داد: سال گذشته بالغ‌بر 7230 دانش‌آموز در مدارس کیش تحصیل کردند که این آمار در اواخر سال به 7250 نفر نیز رسید و نشان از افزایش جمعیت دانش‌آموزی داشت. البته آمار سال جدید هنوز به‌صورت کامل مشخص نیست زیرا هنوز ثبت‌نام‌ها در حال جریان است.
رئیس آموزش‌وپرورش کیش از احتمال افزایش مدارس غیردولتی در کیش خبر داد و گفت: سال گذشته بالغ‌بر 47 مدرسه دولتی و غیردولتی در جزیره کیش فعال بودند. از این تعداد 23 مدرسه دولتی هستند منتها پوشش دانش‌آموزی مدارس دولتی نسبت به مدارس غیرانتفاعی بسیار بیشتر است.
معلمی توضیح داد: 11 مدرسه از 24 مدرسه غیرانتفاعی در کیش مربوط به‌پیش دبستانی است. البته در تعداد مدارس باقی‌مانده نیز کمتر از 1500 دانش‌آموز تحصیل می‌کنند که بخش بسیار اندکی از جامعه دانش‌آموزی کیش است البته امسال افزایش مدارس غیردولتی نیز در برنامه آموزش‌وپرورش است که به‌محض شروع اعلام می‌شود

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.