آمریکا برای رسیدن به مقاصد خود هیچ قانونی نمی شناسد

 امام جمعه کیش امریکا را کشوری توصیف کرد که برای رسیدن به مقاصد خود هر قانون و عهدی را زیر پا می گذارد.

 امام جمعه کیش امریکا را کشوری توصیف کرد که برای رسیدن به مقاصد خود هر قانون و عهدی را زیر پا می گذارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر اینکه رفتارهای دوگانه امریکا همیشه ثابت کرده است که این کشور هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیست گفت: حمله به عراق، افغانستان و حضور نظامی در سوریه و دیگر کشور ها نشان می دهد که این کشور هیچ گاه به صلح جهانی پایبند نبوده است.
خطیب جمعه کیش پیمان شکنی امریکایی ها در اتش بس سوریه را هم دلیل واضحی بر کذب ادعاهای آن ها بر صلح دوستی  دانست و افزود: آمریکا قصد دارد با زمان گرفتن برای گروه های تروریستی جلوی پیروزی های ارتش سوریه را بگیرد.
وی با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شهادت شهید هاشمی نژاد ، شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو و کلاهدوز اشاره کرد و گفت: فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در کنار مردم و همه مدافعان کشور از جان و مال خود برای جلوگیری از تجاوز به کشور گذشتند و حالا حفظ و گرامیداشت  این اسوه های ایثار از ضروریات است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با تبریک روز مباهله و نزول سوره هل اتی در وصف اهل بیت علیهم السلام به روز خانواده هم اشاره کرد و گفت: زن در خانواده محور ی ترین اصل تربیتی است که جایگاهی بسیار رفیع در شکل گیری صحیح خانواده و در نگاهی کلی تر جامعه دارد.
امام جمعه کیش آغاز سال تحصیلی جدید را هم به همه زحمتکشان اموزش در کیش تبریک گفت و از انها خواست تا امسال سالی متفاوت برای توسعه تعلیم و تعلم در کیش باشد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در بخش دیگری از سخنان خو دبه رذایل اخلاقی و رفتاری در جامعه اشاره کرد و خطرناک ترین ان را نفاق دانست.
وی گفت: مبارزه با جبهه عدالت، بدگمانی و بدبینی، تلاش برای تضعیف جبهه حق و نافرمانی از دستورات الهی را از صفا ت بارز منافقان است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نفاق درونی جامعه را به دلیل عدم تشخیص منافقان و سختی مبارزه با انها را موضوعی مهم بیان کرد که خطرات بسیاری برای بنیان جامعه بوجود می اورند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.