مراسم امحاء بیش از 115 کیلوگرم انواع موادمخدر با حضور ائمه جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان محلی کیش و اعضای شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش در محل ستاد فرماندهی انتظامی ویژه کیش برگزار شد.

مراسم امحاء بیش از 115 کیلوگرم انواع موادمخدر با حضور ائمه جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان محلی کیش و اعضای شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش در محل ستاد فرماندهی انتظامی ویژه کیش برگزار شد.

این مراسم صبح امروز همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی و بعد از مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کیش برگزار شد.
بر پایه این گزارش در ابتدای این مراسم سرگرد فرامرزی رئیس پلیس مبارزه باموادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش گزارشی از فعالیت های این پلیس در طول سال گذشته در راه مبارزه باموادمخدر ارئه کرد.
فرامرزی میزان موادمخدر امحاء شده را بیش از 115 کیلوگرم عنوان کرد که از سال گذشته تاکنون توسط نیروهای توانمند انتظامی و دریابانی کیش کشف و ضبط گردید.
محمدحسن جهان دبير شوراي هماهنگي مبارزه باموادمخدر كيش نیز در اين مراسم در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، کشف و ضبط بیش از 115 کیلوگرم انواع موادمخدر در جزیره کیش را مرهون خدمات و زحمات طلایه داران عرصه نظم و امنیت جامعه با همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای مسئول دانست.
وی با مهم دانستن موضوع مقابله با موادمخدر برای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: مبارزه با موادمخدر نيازمند بسيج عمومي است و تمامي اقشار جامعه براي حل اين معضل بايد تلاش كنند.
وي با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش مسئولان برای کاهش حداقل 5 درصدی معضل موادمخدر بصورت سالیانه از همه دستگاه ها و مردم برای تحقق این امر یاری طلبید و گفت: اگر همه مسئولان و دستگاه ها و یکایک آحاد جامعه، نقش خود را به خوبي انجام دهند شاهد کاهش آسيب هاي اجتماعي اين پديده شوم خواهيم بود.
جهان تصریح کرد: در برنامه ششم طبق بیانات مقام معظم رهبری موظف هستیم که آمار معتادین را تا 25 درصد در سطح جامعه کاهش دهیم و برای رسیدن به این هدف باید همگی تلاش کنیم.
محمدحسن جهان با اشاره به اینکه پیشگیری از آسیب های موادمخدر هزینه اش کمتر از درمان خواهد بود، اضافه کرد: پيشگيري و مبارزه با اعتياد نياز به يك عزم ملي است و يك دستگاه يا نهاد به تنهايي قادر به مبارزه با آن نيست.
دبير شوراي هماهنگي مبارزه باموادمخدر كيش در پايان خاطرنشان کرد: تعامل بين شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر و مجموعه فرماندهی انتظامي ویژه کیش امري ضروري مي باشد و موفقیت های اخیر پلیس در کشف و انهدام باندهای موادمخدر در گرو همین تعامل و همکاری بوده و اين هماهنگي مي تواند کار را در مبارزه با گسترش مواد مخدر آسان تر کند.
گفتنی است در پایان این مراسم، دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش و فرمانده انتظامی ویژه کیش در نشستی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بودند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.