مشارکت مردم در مبارزه با مواد مخدر اسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر کیش گفت : با مشارکت مردم و همه دستگاه ها در امر مبارزه با مواد مخدر شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود .

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر کیش در حاشیه مراسم امحاء 115 کیلو گرم انواع مواد مخدر در جمع خبرنگاران افزود: مبارزه و مقابله با مواد مخدر نیازمند بسیج عمومی است و همه احاد مردم باید تلاش کنند.
سرهنگ محمدحسن جهان ، کشف و ضبط بیش از 115 کیلوگرم انواع موادمخدر در جزیره کیش را مرهون خدمات و زحمات نیروها در عرصه نظم و امنیت جامعه و با همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای مسئول دانست.
وی به کاهش حداقل 5 درصدی معضل موادمخدر در سال اشاره کرد و افزود : اگر همه دستگاه ها و مردم نقش خود را در امر مبارزه با مواد مخدر به خوبی انجام دهند شاهد کاهش آسیب های اجتماعی این پدیده شوم خواهیم بود.
جهان با بیان اینکه پیشگیری نیازمند فرهنگ سازی و هزینه است گفت: هرچه در امز پیشگیری هزینه کنیم کمتر دچار مشکل می شویم تا اینکه در حوزه درمان هزینه کنیم .
دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر کیش گفت: برای پیشگیری از ورود به مواد مخدر نیازمند یک عزم ملی و فرهنگ سازی عمومی هستیم .
وی با بیان اینکه بیش از 3780 نفر از بهترین نیروها در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شده اند گفت: باید ریشه فروشندگان اصلی این پدیده شوم سوزانده شود .
جهان به ایثار و از خودگذشتگی و شهدای که در این راه جان خود را فدا کرده اند اشاره کرد و گفت : دشمن جوانان کشور را هدف قرار داده و وظیفه همه ما این است که دست به دست یکدیگر دهیم و با همیاری مقابل دشمنان ایستادگی کنیم .
وی با بیان اینکه دروازه مواد مخدر سیگار و قلیان است اظهار داشت: برای پیشگیری و فرهنگ سازی باید از مهد کودک ، تا دانشگاه و از پارکها تا مراکز عمومی و منزل به منزل اغاز کنیم .
سرهنگ جهان حضور رسانه ها را در امر اطلاع رسانی و اگاه سازی برای احاد مردم را مهم عنوان کرد و از تلاش رسانه ها در بخش فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه مواد مخدر قدردانی کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز در این مراسم به کشفیات پلیس اشاره کرد و اظهار داشت :مواد مکشوفه طی سال گذشته و در طرح های پاکسازی،کنترل محورهای مواسلاتی و تمرکز نیروهای ستاد مبارزه با مواد مخدر و سایر یگانهای انتظامی بر باندهای مواد مخدر بدست آمده است .
سرگرد فرامرزی افزود: مجموعه پلیس در جزیره کیش برای مقابله با مواد مخدر بر روی تمامی عناصر اصلی و خرده فروشان بصورت دائم تمرکز دارد.
امحاء مواد مخدر کیش امروز با حضور امام جمعه ،فرمانده انتظامی کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه ازاد کیش ، رئیس دادگستری ،امام جمعه اهل سنت، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، فرمانده بسیج سپاه کیش ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، روسای ادرات در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کیش برگزار شد

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.