آشنایی دانش آموزان کیش با مقررات و فرهنگ ترافیکی

 دانش آموزان جزیره کیش در شهرک ترافیکی با قوانین، مقررات و فرهنگ ترافیکی آشنا می شوند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جزیره کیش روز یکشنبه گفت : پلیس راهنمایی و رانندگی برای بیشتر آشنا شدن دانش اموزان این جزیره با فرهنگ ترافیک ،آموزش قوانین ،مقررات راهنمایی و رانندگی در هفته نیروی انتظامی شهرک ترافیک را افتتاح کرده است.
سرگرد رضا سخایی افزود :بیشترین تاکید ما در جزیره عبور عابران پیاده از روی خط کشی و حق تقدم آنها است که در این شهرک به دانش آموزان آموزش داده می شود .
آشنایی با مفاهیم و فرهنگ ترافیک ، علایم و تابلوهای راهنمایی و هشدار دهنده ، نحوه عبور ازخط عابر پیاده ، دوربین های ثبت سرعت و رعایت حق تقدم خودروها و عابران ، نحوه گردش خودروها و دیگر وسایل نقلیه ،از موضوعاتی بود که سرگرد سخایی بدان اشاره کرد که در شهرک ترافیکی آموزش داده می شود .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جزیره کیش ابراز امیدواری کرد که بتوانیم این شهرک را در جایی مناسب و به صورت ثابت در تمام روزهای سال برگزار کنیم تا بتوان این فرهنگ صحیح را در میان خانواده ها نهادینه کرد .
برگزاری کلاس های آموزشی ویژه همیاران پلیس با هدف نهادینه کردن فرهنگ صحیح راهنمایی ورانندگی برای دانش آموزان از دیگر برنامه هایی است که برای آنان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است .
شهرک ترافیکی با استفاده از خودروهای کوچک آموزشی جهت آموزش مقررات راهنمائی و رانندگی و همچنین ارائه آموزش های لازم در خصوص عبور از عرض خیابان ، خط کشی عابر پیاده به نونهالان و کودکان ارائه می شود.
این شهرک تا پایان هفته نیروی انتظامی پانزدهم مهر ماه میزبان دانش آموزان و علاقه مندان است .
نهم تا پانزدهم مهرماه به عنوان هفته بزرگداشت نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.