همیاران پلیس برای ایجاد جامعه ای سالم ، منظم و زیبا تلاش می کنند 

 فرمانده نیروی انتظامی کیش شهر خوب را شهری منظم و پلیس خوب را پلیسی با اخلاق دانست و گفت : همیاران پلیس برای ایجاد جامعه ای سالم ، منظم و زیبا تلاش می کنند .

 سرهنگ رحیم جهانبخش در همایش 'فرهنگیاران ترافیک ، همیاران پلیس و تجلیل از نمونه های ترافیکی' جزیره کیش گفت : در تاریخ ، نوجوانان همواره حماسه ساز بودند ،از حضرت علی اکبر (ع) در واقعه عاشورا تا حسین فهمیده ها در دوران دفاع مقدس .
وی با بیان اینکه همیاران پلیس نیز امروز تلاش می کنند تا جامعه ای سالم ،منظم و زیبا داشته باشیم افزود : نقش همیاران پلیس نقشی ویژه است .
فرمانده انتظامی کیش با ارج نهادن به مقام معلم ، پزشک ، پلیس و دیگر مشاغل گفت : پلیس یا پزشکی که مردم او را دوست نداشته باشند در جامعه جایگاهی ندارد و شهروند خوب تلقی نمی شود.
وی گفت : برای شهروند مطلوب شدن ، باید به همنوعان خود کمک کنیم ، کمک به دیگران خوشحالی را به همراه دارد که شروع این کمک از همیار پلیس شدن است .
سرهنگ جهانبخش شهر خوب را شهری منظم دانست و گفت : همه باید برای داشتن شهر خوب تلاش کنیم .
وی با ذکر خاطره ای از دیدار با معلم سال اول ابتدایی خود پس از گذشت سالهای متمادی گفت : اگر امروز به این جایگاه رسیده ایم از تلاش معلمان دلسوز است ، تمام تلاش آنها این است که تک تک دانش آموزان برای جامعه مفید باشند .
وی به فرهنگ خوب ترافیک در کیش اشاره کرد و گفت : همیاران پلیس باید در صورت مشاهده هر گونه خطایی با اخلاق خوب به خانواده و دیگران تذکر بدهند ،پلیس خوب پلیس با اخلاق است .
به گزارش ایرنا ، فرمانده انتظامی کیش اظهار کرد : قرار است یک روز جزیره کیش توسط همیاران پلیس در حوزه ترافیک مدیریت شود.
سخنرانی رئیس آموزش و پرورش و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش بخش دیگر این مراسم بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش نیز در حاشیه این همایش در مورد تعداد همیاران پلیس در جزیره گفت : بیش از هفت هزاردانش آموز کیش همیار پلیس هستند .
سرگرد رضا سخایی افزود :با برنامه ریزی های مدون پلیس و آموزش و پرورش ، با کمک کارشناسان راهنمایی و رانندگی در کلاس های درس، دانش آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا خواهند شد .
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم فرهنگ راهنمایی و رانندگی را از کودکی در دانش آموزان نهادینه کنیم ابراز امیدواری کرد که شاهد هیچ حادثه وتصادف و تخلف رانندگی نباشیم.
سرگرد سخایی حضور همیاران پلیس در کاهش تصادفات را موثر خواند و افزود : زمانی که مشارکت اجتماعی وجود داشته باشد و همه نهادها و خانواده دست به دست هم بدهند در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود.
وی گفت : قرار است در برنامه ای، همیاران پلیس با کمک پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت گشت زنی در جزیره با تخلفات رانندگی در قالب تذکر برخورد کنند.
در پایان این مراسم از همیاران و فرهنگیاران پلیس ، رانندگان حوزه حمل و نقل شهری و نیروی انتظامی با اهدا لوح قدردانی شد .
به گزارش ایرنا ، گرفتن عکس یادگاری همیاران پلیس با مسئولان حاضر در مراسم و اهدا بسته هایی حاوی پیامهای فرهنگی راهنمایی و رانندگی توسط نیروی انتظامی کیش پایان بخش مراسم بود.
این همایش با حضور سرهنگ حسن صنعتکاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ، علیرضا عادلی معاون حمل و نقل سازمان منطقه آزاد کیش، هانی معلمی رئیس آموزش و پرورش ، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولان آموزش و پرورش و دانش آموزان همیار پلیس در مجموعه فرهنگی لبخند و هنر برگزار شد.
نهم تا پانزدهم مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.