امام جمعه کیش: در مسئولیت ها باید عملکرد و رفتار زینت ما باشد

 امام جمعه کیش با اشاره به روایات ائمه معصوم(ع) گفت: در مسئولیت ها عملکرد، اندیشه و رفتار باید برای ما زینت باشید.

حجت الاسلام حسن علیدادی روز چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش افزود: برخی انسان ها برای مسئولیت ها زینت هستند و برخی زینت مسئولیت شان می باشند که از نگاه به مسئولیت سرچشمه می گیرد.
وی بیان کرد: در نگاه مخلصانه فرد به دنبال مسئولیت نمی رود و هرکس در این نگاه مسئولیت پذیرفت برای جایگاه مسئولیتش زینت خواهد شد.
امام جمعه کیش تاکیدکرد: حضرت امام (ره) به هیچ وجه اجازه نمی دادند که اسم، رساله و مرجعیت شان ترویج و تشویق شود.
وی ادامه داد: در نگاه دیگر فرد به دنبال مسئولیت است، زمانی که به آن می رسد، به موقعیتش خیلی می نازد و مسئولیتش زینتش است و در تاریخ نمونه فراوانی است.
حجت الاسلام علیدادی تصریح کرد: برادرمان سرهنگ صنعتکاران از عناصری بود که برای مسئولیت و جایگاهش زینت بود.
وی افزود: در زندگی شخصی ایشان زهد، اخلاص و سادگی بود و از رفتن ایشان بسیار متاثر هستیم اما از اینکه ایشان در ارتقا به مراتب بالاتر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی می باشند، خوشحال هستیم.
امام جمعه کیش گفت: امروز به برادری که در جایگاه حساس به عنوان نماینده یکی از ارگان های برجسته نظام جمهوری اسلامی خدمت می کنند، خواستار توفیق روز افزون هستیم.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز گفت: باید بر این باور باشیم به هرچه رسیدیم و باید در آینده به آن برسیم و بر همه آنها به خودمان ببالیم، از شهدا بویژه شهدای دفاع مقدس است.
سردار رضا ترابی افزود: دفاع مقدس یک هفته و یا هشت سال نیست بلکه دفاع مقدس یک جریان مقدس است که از 31 شهریور آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
وی تاکیدکرد: اعتقاد داریم دفاع همچنان باقی است و هشت سال جنگ ما بخشی از دفاع بزرگ، به یادماندنی و با غرور است، چون ما هرچه داریم از دفاع مقدس است.
وی گفت: چرا ما از جنگ به عنوان دفاع مقدس نام می بریم در حالی که جنگ یک کشتار، آسیب و بسیار جبران ناپذیر است و باید روی این جمله تامل بکنیم.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: هشت سال جنگ ما برای این مقدس است که مادری چهار جگرگوشه خود را تقدیم انقلاب اسلامی می کند.
وی با تاکید بر اینکه جنگ ما دفاع مقدس است و بر تقدس آن خیلی تاکید داریم گفت: یک نوجوان از شرق سراوان سیستان و بلوچستان در سن 11 سالگی به عنوان رزمنده به جبهه می آید و به شهادت می رسد.
وی اظهار کرد: جنگ ما دفاع مقدس بود زیرا نوجوانی مانند محمد حسین فهمیده نارنجک به خودش می بندد و به زیر تانک می رود و امام از او یاد می کند .
سردار ترابی بیان کرد: امنیت، آرامش و آسایش ما مدیون خون هایی است که در دفاع مقدس دادیم و دفاع تمام نشده چون همچنان باقی است.
وی ادامه داد: اگر دفاع باقی نبود به طور قطع دشمن اتفاقات دیگری را رقم می زد و چون باقی است جرات نمی کند به مرزها و آب و خاک ما نگاه بد بکند.
وی ادامه داد: امروز بر این باوریم که ما می توانیم و در جنگ هشت ساله به این باور و نتیجه رسیدیم و هرچه داریم از برکت خون شهدای دفاع مقدس است.
وی گفت:برای سپاه نژاد، دین، قومیت مهم نیست و هر کسی که به پرچم ولایت وفادار و برای آب و خاکش دلسوز باشد جزوبسیج است و ما خادم همه اقشار خوب مردم ایران هستیم.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) افزود: از خدمات سرهنگ صنعتکاران تشکر می کنیم و سرگرد خادمی از افسران جوان و تحصیل کرده را به عنوان فرمانده جدید معرفی می کنیم که امیدواریم با کمک همه مسئولان وظایف خود را انجام دهند.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز گفت: خدا را شاکریم به برکت خون شهدا، رهبری رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا و آمادگی نیروهای مسلح کشور ما در اوج اقتدار بسر می برد.
علی اصغر مونسان افزود: شاید دیروز در زمان دفاع مقدس روحیات بالای معنوی بود اما در تجهیزات کمبود داشتیم و امروز هم در بخش معنوی و هم به لحاظ تجهیزات و نیروی نظامی قوی هستیم.
وی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح ما محدودیت دوران دفاع مقدس را ندارند و به برکت خون شهدا و تلاش نیروهای مسلح و فرماندهی رهبری، جمهور اسلامی در عرصه دیپلماسی در جهان نقش ایفا کنیم.
مدیر عامل منطقه آزاد کیش تصریح کرد: در جزیره کیش همدلی و همراهی خوبی بین مسئولین وجود دارد و اتفاقات خوب به واسطه همین همراهی و همدلی رخ داده و جزیره روند رو به رشد دارد.
وی گفت: در این میان نقش فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج کیش به عنوان فرمانده لایق، فرهنگی و کوشا و با اخلاق بسیار مهم بود.
مونسان ادامه داد: برای فرمانده جدید هم آرزوی توفیق و موفقیت داریم و امیدواریم نیروهای مسلح مستقر در جزیره در انجام وظیفه خویش موفق باشند.
در این آیین سرگرد پاسدار ابراهیم خادمی زاده به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش معرفی شد و از خدمات سرهنگ حسن صنعتکاران فرمانده سابق این ناحیه تقدیر شد.
سرگرد پاسدار ابراهیم صنعتکاران پیش از این در مسئولیت جانشینی سپاه بندرلنگه مشغول به خدمت بودند.
سرهنگ حسن صنعتکاران از تیرماه سال 93 به فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش مشغول به فعالیت بود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.