صدا و سیما در انتقال مفاهیم و ارزش ها نقش بی بدیلی دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با حضور در جمع کارکنان صدا و سیمای مرکز کیش گفت: تحریک احساسات و عواطف، رشد معرفت و عقلانیت و هدفمند کردن فعالیت ها و رفتارها از مهمترین حوزه های کاری سازمان صدا وسیما است.
امام جمعه کیش بسیج مردم در حوزه های مختلف و انعکاس و تعمیق باورهای دینی و ارزشی مردم را از مهمترین رویکردهایی توصیف کرد که با برنامه ریزی و برنامه سازی می تواند بیش از پیش تحقق یابد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه صدا و سیما دانشگاهی است که نقش و مسئولیت پر رنگی را متوجه کارکنان آن کرده است بیان کرد: جریان سازی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقابله با جنگ نرم رسانه ای از مسئولیت ها و رسالت های مهم سازمان صدا و سیما است.
امام جمعه کیش با تاکید بر عملکرد خوب صدا و سیما در جزیره کیش از فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته در مرکز کیش تشکر کرد و گفت: مطمئنا زحمات و عملکردهای مثبت  و خوب صدا و سیمای مرکز کیش به ویژه در ایام عزاداری دهه محرم در کیش به یادگار خواهد ماند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش هم شناخته شدن امام حسین (ع) و فراگیر شدن پیام عاشورا را موضوعی دانست که  امروزه در بین همه ملت ها و کشور ها توسعه یافته است.
محمد قاریان پور گفت: جزیره کیش به عنوان یک ایران کوچک از اقوام مختلف تشکیل شده است که عزاداری های متنوع و پر شوری را ارائه میکند و در این بین انعکاس این عزاداری ها و تغییر نوع نگاه به جزیره کیش از رسالت های مهم ارگان های مختلف است.
قاریان پور پوشش برنامه ای مناسبت های مختلف به ویژه ایام محرم  در صدا و سیما را موضوعی دانست که جدای از وظیفه کاری، نشات گرفته از عشق و ارادت کارکنان این مرکز به حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) دانست.
وی تولید بیش از 2 هزار و نود دقیقه برنامه زنده در سیمای مرکز کیش، ارتباط زنده در خصوص عزاداری ها و نماز ظهر با شبکه های سراسری به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا، تولید بیش از 2 هزار و 660 دقیقه برنامه در صدای مرکز کیش و پوشش خبری عزاداری ها در بخش های مختلف خبری شبکه های سراسری را از مهمترین فعالیت های صدا و سیمای مرکز کیش در دهه اول محرم امسال بیان کرد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش  اعلام کرد:  مستند عزاداری اقوام مختلف کیش برای پخش در شبکه های سراسری تا اربعین امسال آماده پخش خواهد شد.
محمد قاریان پور در پایان با تشکر از همکارن صدا و سیما، اتحاد و تعامل سازنده مسئولان کیش را نعمت بزرگی دانست که در مسیر توسعه و اعتلای کیش کارساز خواهد بود.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.