کشف بیش از 7 کیلو گرم انواع موادمخدر و دستگیری 4 سوداگر مرگ در کیش

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی ویژه کیش از کشف بیش از 7 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری 4 قاچاقچی خبر داد.

 سرگرد 'میثم فرامرزی' اظهار کرد : با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کیش، مقادیری موادمخدر از نوع 'تریاک' و 'حشیش' کشف و تعدادی از سوداگران مرگ دستگیر شدند.
وی افزود : در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ به هویت معلوم مقدار قابل توجهی موادمخدر جهت توزیع وارد جزیره کیش کرده که بدون درنگ مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش گفت : ماموران پلیس مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، حدود 7 کیلو گرم موادمخدر از نوع 'تریاک' و 'حشیش' کشف و ضبط و 4 نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کردند.
سرگرد فرامرزی با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی بشمار می رود گفت : لازم است خانواده ها در این زمینه کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و در برابر فروشندگان مواد مخدر بی تفاوت نباشند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش با تاکید بر لزوم همکاری مردم با پلیس در زمینه مبارزه جدی با سوداگران مرگ از طریق تلفن 110 اظهار کرد : متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.