مبارزه با امریکا تا تغییر نیافتن روش و خوی استکباری ادامه دارد

 امام جمعه کیش با بیان اینکه بدعهدی های آمریکا یکی پس از دیگری ادامه دارد افزود : آنها اگر از خوی استکباری خود دست برندارد مبارزه همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نمازجمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی به سخنان هشدار دهنده و بیدار کننده رهبر معظم انقلاب در 13 آبان در خصوص استکبارجهانی اشاره کرد و افزود: کارنامه سیاه ، نگین و خبیث امریکا در صد سال اخیر در جهان اجازه نمی دهد تا هر انسان آزاده و هوشیاری به کارنامه ننگین آمریکائیان اعتماد کند.
وی تصریح کرد : بدعهدی ها یکی پس از دیگری ما را بر آن داشته که اگر امریکائی ها از این روش و خوی استکباری خود دست بر ندارند مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکا ادامه خواهد داشت.
امام جمعه کیش به خیانت ها و ستمگری های امریکا در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: دخالت های آنان از کودتاهای ننگین در کشور گرفته تا حمایت پشت صحنه از دشمنان در جنگ تحمیلی بر علیه ایران، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ، لشکر کشی درصحرای طبس تا تحریم های ظالمانه علیه ملت از آن جمله است .
وی اظهار کرد: در جریان برجام نیز آنچه را که خود تصویب کرده بودند ناجوانمردانه به هیچکدام از آنها پایبند نشدند.
حجت الاسلام علیدادی گفت: ملت رشید ، شجاع و با شهامت به ویژه بسیجیان درخدمت رهبر مظعم انقلاب بوده و در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی علیه امریکا و ایادی آن همیشه آماده هستند .
امام جمعه کیش ابراز امیدواری کرد که این روحیه ، روش و منش که ملت ایران از امام راحل، شهدا،رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس آموختند حفظ شود.
امام جمعه کیش در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه کیش تصریح کرد : امروز دشمنان به نام اسلام ، با تحریک و فتنه استکبار جهانی جریانات تکفیری را به راه انداخته اند و بی رحمانه ترین شکنجه ها را علیه مسلمانان آنجام می دهند ، آنها نه شیعه و نه سنی می شناسند و این جریان همان ادامه جریان بنی امیه است .
حجت الاسلام علیدادی با گرامیداشت رحلت آیت الله مرعشی، وفات سلمان فارسی از صحابه پیامبر گرامی اسلام(ص) را تسلیت گفت.
خطیب جمعه کیش با تسلیت شهادت عمار یاسر و حضرت رقیه (س) در خرابه های شام گفت : آنها از سنگدل ترین انسان هایی بودند که بر دختر سه ساله سالار شهیدان رحم نکردند و بجای تکریم یتیم آن حضرت در غربت و با لبی تشنه در شام شربت شهادت نوشید.
نماز جمعه این هفته کیش با حضور جمعی از مسئولان و مردم در مصلای بزرگ کیش برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.