ایجاد پایگاه دائمی 197 در دستور کار است

 فرمانده نیروی انتظامی کیش با تاکید بر اینکه دیدار چهره به چهره مردم با پلیس و ارائه پیشنهادات در عملکرد نیروی انتظامی تاثیر گذار است گفت : به دنبال ایجاد پایگاه دائمی 197 برای پلیس هستیم.

 سرهنگ رحیم جهانبخش روز سه شنبه در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم هدف از برگزاری نشست های 197 پلیس انتظامی را رسیدگی به انتقادها ، نظر ها و پیشنهادات مردم بصورت فوری عنوان کرد .
وی افزود: پلیس بخش لاینفک بدنه مردم و اجتماع است و هر چه ارتباط مردمی و کانال ها را افزایش دهیم نتایج ماموریت هایی که در راستای حفظ امنیت و آرامش عمومی داریم مطلوب تر خواهد بود .
فرمانده نیروی انتظامی کیش با اعلام اینکه این جلسات هر هفته سه شنبه با قوت ادامه خواهد داشت اظهار کرد : در این جلسات بصورت چهره به چهره از نزدیک با مردم دیدار خواهیم کرد .
وی گفت: مردم مواردی که در حوزه 197 و هر آنجه در حوزه ماموریت های پلیس است از قبیل شکایت ،انتقاد ،پیشنهاد و یا تقدیر که علاقمند هستند با نیروی انتظامی در میان بگذرانند در خدمت کیشوندان و گردشگران خواهیم بود .
جهانبخش افزود: این جلسات تا اطلاع ثانوی از ساعت 10 صبح تا پیش از اذان ظهر در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش مقابل مسجد حضرت امیر(ع) برگزار می شود و به دنبال این هستیم به منظور رفاه بیشتر حال مردم در مرکز شهر یک پایگاه دائمی برای 197 ایجاد کنیم.
وی در پایان از مدیر عامل و معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش برای اختصاص محل برگزاری این نشست ها قدردانی کرد .
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کیش نیز در حاشیه این نشست گفت: 197 پل ارتباطی میان مردم و مسئولان انتظامی است که بدون واسطه انجام می شود و مردم می توانند مشکلات ،پیشنهادات و انتقادات و یا شکایت خود نسبت به افرادی در نیروی انتظامی را با فرماندهان ارشد در میان بگذارند تا پس از صدور دستور و پیگیری، نتیجه آن نیز به اطلاع فرد رسانده می شود .
وی گفت: در حوزه 197 مردم می توانند از طریق حضوری با مراجعه به بازرسی ستاد فرماندهی انتظامی کیش یا از طریق ارسال پست و یا تلفن 197 ارتباط برقرار کنند .
در این دیدار معاونان و رئیسان پلیس نیز حضور داشتند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.