پیروزی دمکرات ها یا جمهوری خواهان سیاست آمریکا علیه ایران را تغییر نخواهد داد

 امام جمعه کیش گفت : با پیروزی دمکرات ها یا جمهوری خواهان در انتخابات ،سیاست آنها علیه جمهوری اسلامی تغییر نخواهد کرد ، همه آنها با جمهوری اسلامی عناد دارند و هرگز از دشمنی های آنان کاسته نمی شود و تنها تاکتیک هاست که تغییر می کند.

 حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نمازجمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی به غیر قابل اعتماد بودن امریکائیان اشاره کرد و افزود: آمریکا همواره خود را کشوری پیشرو ،مهد آزادی و قانون و ارزشها می داند اما هر آنچه که از انها دیده می شود تنها شعار است .
وی با بیان اینکه اعتماد به امریکا یک اشتباه تاریخی است اظهار کرد : در تاریخ هر زمان و هرکس به امریکا اعتماد کرد از پشت خنجر خورد.
خطیب جمعه کیش تصریح کرد :پوکی درون امریکا نشان داد که اعتماد به آنان یک اشتباه تاریخی است ، باید در داخل و با اتکا بر توان جوانان ارزشمند و تحصیلکرده دست به دست هم دهیم تا کشور را بسازیم.
حجت الاسلام علیدادی با تاکید بر اینکه آمریکائیان هرگز از جنایات ، خیانت ها و ظلم های خود دست برنمی دارند افزود: جمهوری اسلامی آنان را بد عهد و ظالم می داند و مبارزه با آنان تا تغییر ندادن خوی استکباری ادامه خواهد داشت.
وی به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: با پیروزی دمکرات ها یا جمهوری خواهان در انتخابات ،سیاست آنها علیه جمهوری اسلامی تغییر نخواهد کرد ، همه آنها با جمهوری اسلامی عناد دارند و هرگز از دشمنی های آنان کاسته نمی شود و تنها تاکتیک هاست که تغییر می کند.
امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه باید جنایت هایی که امریکا در کشور مرتکب شده است را بدانیم افزود : آنها با ایجاد لانه جاسوسی خیانت های زیادی علیه جمهوری اسلامی انجام دادند.
حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه روز تسخیر لانه جاسوسی به درستی انقلاب دوم نام گرفت افزود : با تسخیر این لانه بساط و بقایای آمریکا از کشور برچیده شد.
به گزارش ایرنا ،وی در بخشی دیگر از خطبه های این هفته به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و ابراز امیدواری کرد که دولت مردان بتوانند در پایان دوره دولت گزارش های مناسبی از اقدامات انجام داده به مردم ارائه کنند.
حجت الاسلام علیدادی به برخی تلاشهای دولت اشاره کرد و گفت: ممکن است برخی به عملکرد دولت نقد داشته باشند که باید بتوان از نقدهای سازنده آنان استفاده کرد.
خطیب جمعه کیش به جریان نفوذ در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: در صدر اسلام امویان نیز نفوذ کردند و مصیبت های زیادی را بر سر اسلام و مسلمانان وارد کردند .
وی گفت : نفوذی ها همواره شعار موافق داشته و به عنوان طرفدار و با عناوین مقدس و اسلامی وارد عرصه می شوند و اهداف خود را دنبال می کنند ، باید مراقب باشیم و بصیرت خود را افزایش دهیم .
وی در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه کیش با تسلیت رحلت علامه طباطبائی این اندیشمند بزرگ جهان اسلام گفت: وی شخصیتی برجسته و فیلسوفی گرانقدر است .
حجت الاسلام علیدادی همچنین روز کتاب و کتابخوانی را گرامیداشت و افزود : متاسفانه آمار مطالعه در کشور پائین است، نیاز است مسئولان شهر دست به دست هم دهند و با ارائه راهکارهای درست و مناسب به افزایش سرانه مطالعه کمک کنند.
امام جمعه کیش به تصویب قانون اساسی توسط مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی یکی از مترقی ترین قانون های اساسی دنیا است و تلاش شده تا تحت لوای اسلام نوشته شود.
نماز جمعه این هفته کیش با حضور جمعی از مسئولان و مردم در مصلای بزرگ کیش برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.