سپاه پاسداران با نگاه ملي حافظ منافع كشور است

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست با فرمانده بسيج سپاه كيش بر همدلي و هم افزايي دستگاه ها و نهادهاي اجرايي در جهت حفظ منافع ملي، توسعه اقتصادي و رونق صنعت گردشگري تاكيد كرد.

 دكتر مونسان ظهر دوشنبه 24 آبان در ديدار با سرگرد ابراهيم خادمي زاده فرمانده بسيج سپاه كيش با تاكيد بر اينكه سپاه پاسداران همچمنان روحيه معنوي خود را از ابتداي انقلاب تا كنون حفظ كرده است گفت: سپاه پاسداران كشورمان به يك قدرت جهاني تبديل شده كه از روحيه ديني و توانمندي سلاحي و تجهيزاتي بسيار بالايي برخوردار است و  در معادلات جهاني نقش مهمي را ايفا مي كند.
مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش افزود: سپاه پاسداران با نگاه ملي حافظ منافع كشور است و اين بينش جامع و نگاه ملي در بسيج سپاه كيش نيز سبب شده است تا اين نهاد ارزشمند نقش فرهنگي خود را در منطقه بخوبي ايفا كند.
وي با اشاره به جايگاه ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حفظ امنيت ايران اسلامي به عنوان مهم ترين مولفه رشد گردشگري و رونق اقتصادي كشور و با تاكيد بر لزوم همدلي و هم افزايي مسئولان دستگاهها و نهادهاي اجرايي براي توسعه صنعت گردشگري منطقه گفت: جزيره كيش به مدد تعامل مناسب دستگاههاي اجرايي ماموريت خود را در زمينه گردشگري خوب انجام داده است.
مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب نيز بر توسعه گردشگري به عنوان يكي از بخش هاي مهم اقتصاد مقاومتي تاكيد فراوان داشتند اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتي منوط به رهايي اقتصاد كشور از وابستگي و تنوع منابع درآمدي است و گردشگري يكي از بهترين بخش ها است كه با جذب سرمايه گذاري هاي متوسط و يا كوچك مي توان در كوتاهترين زمان به سودآوري قابل توجهي دست يافت.
وي با بيان اينكه مهم ترين مولفه افزايش تمايل گردشگران براي سفر به مقاصد گردشگري امنيت آن مناطق است كه خوشبختانه ايران به مدد عزم و همت نيروهاي مسلح توانمند و با اقتدار از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامي امن ترين كشور منطقه است افزود: با وجود اينكه ايران اسلامي  با پيشينه غني تاريخي ازتنوع اقليمي و فرهنگي بسيار بالايي برخوردار است تا كنون نتوانسته است سهم شايسته اي را از بازار پر رونق گردشگري جهان كسب كند و بدون شك دستيابي به اين جايگاه در عرصه بين المللي هدفي است كه همراهي تمام دستگاه هاي اجرايي را طلب مي كند.
دكتر مونسان با ابراز رضايت از روند رشد گردشگري در جزيره كيش و با تاكيد بر اينكه كيش در مقايسه با بسياري از كشورهاي منطقه پتانسيل هاي بسيار ارزشمندتري براي جذب گردشگران خارجي دارد تصريح كرد: آمار ورود يك ميليون و هشتصد هزار گردشگر در سال به جزيره كيش آمار دلگرم كننده و خوبي است كه نسبت به سال هاي قبل هم رشد قابل توجهي را نشان مي دهد اما اين آمار نبايد ما را از تلاش مضاعف براي رسيدن به افق هاي گسترده تر پيش رو باز دارد.
وي افزود: دستاورد مهم رشد گردشگري كيش علاوه بر صرفه اقتصادي پاسداشت از ارزش هاي فرهنگي انقلاب است چرا كه هموطنان و جوانان كشور را ترغيب كرده است تا سفر به نگين زيباي خليج فارس را جايگزين سفرهاي خارجي كنند كه به نوبه خود يكي از راه هاي نفوذ و  تهاجم فرهنگي كشورهاي بيگانه را مسدود مي كند.
مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش با آرزوي موفقيت براي فرمانده بسيج سپاه كيش در مسئوليت سنگين و حساسي كه بر عهده دارند گفت: سازمان منطقه آزاد كيش مانند هميشه و با تمام توان در  راستاي تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حفظ منافع ملي و مصالح فرهنگي كشور با بسيج سپاه كيش همكاري گسترده و همه جانبه اي خواهد داشت.
سرگرد ابراهيم خادمي زاده نيز در اين ديدار با ابراز خرسندي از تعامل گسترده مجموعه معاونان و مديران سازمان منطقه آزاد كيش با بسيج سپاه كيش گفت: توجه ويژه دكتر مونسان به برنامه هاي فرهنگي و فعاليتهاي بسيج، اجراي برنامه ها و توسعه  فعاليت ها را تسهيل و تسريع كرده است.
وي با اشاره به اينكه سر افرازي ايران اسلامي و رشد و توسعه همه جانبه كشور هدف مشتركي است كه همه دستگاههاي اجرايي براي تحقق آن تلاش مي كنند گفت: بسيج سپاه كيش براي حفظ امنيت و فراهم شدن زمينه توسعه و رونق اين جزيره و همكاري با سازمان منطقه آزاد كيش آماده بوده و از تمام توان و تخصص خود بهره مي گيرد.
 فرمانده بسيج سپاه كيش همچنين با اشاره به برنامه هاي هفته بسيج و بر پايي رزمايش اقتدار در 6  استان كشور از جمله استان هرمزگان گفت: اگرچه شهرهاي اين شش استان براي شركت در همايش ملزم به حضور در مراكز استان ها هستند اما با توجه به شرايط خاص جزيره كيش مقرر شده است تا اين رزمايش  با نام همايش اقتدار بسيج در خود جزيره كيش و در آبهاي نيلگون خليج فارس برگزار شود.
لازم به ذكر است كه مكان و زمان برگزاري اين همايش در جزيره كيش بزودي  تعيين و اعلام خواهد شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.