سردار صفوی :قضاوت در مورد برجام زود است

 دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ؛ قضاوت در مورد تحرکات اخیر آمریکا در برجام را زود دانست و گفت : امیدواریم آمریکائیان به تعهدات خود پایبند بمانند.

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی روز شنبه در حاشیه برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم در کیش در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا در مورد موضع جمهوری اسلامی در مقابل تحرکات اخیر آمریکا در بحث برجام اظهار کرد: قضاوت در این مورد زود است باید کمی تامل کرد ، امیدواریم آمریکائیان به تعهدات خود پایبند بمانند.
وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع بسیجیان جزیره کیش اظهار کرد : هفت هزار بسیجی در جمعیت 27 هزار نفری کیش خوشحال کننده است .
سردار سرلشکر پاسدار صفوی بزرگترین دستاورد بسیج در صحنه های داخلی و خارجی امنیت پایدار فرامرزی جمهوری اسلامی دانست و گفت : به لطف خداوند نه تنها امنیت ملی کشور برقرار شده است ،با حضور مستشاران نظامی در عراق و سوریه هم اکنون بسیجیان ما برای ملت عراق و سوریه امنیت آفرین شده اند .
وی تصریح کرد : این امر نشان می دهد بسیجیان ما الگویی شده اند که دولت عراق هم اکنون 20 تیپ مردمی به نام 'حشد الشعبی ' تشکیل داده که نه تنها برای امنیت عراق بلکه برای آزاد سازی موصل ،ارتش عراق و این نیروها سهم بسزایی دارند.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اضافه کرد : در آزاد سازی شهر حلب نیز نیروهای مردمی که الگو گرفته از بسیج جمهوری اسلامی هستند نقش موثری داشته اند.
سردار صفوی تاکید کرد : بسیج ایران الگویی شد برای دولت های مسلمان دیگر که برای ایجاد امنیت در کشور خود الگوی ایران را پیاده کنند که می توان آن را مهمترین دستاورد بسیج عنوان کرد.
وی در مورد عملی شدن دیدار بسیجیان کیش با رهبر معظم انقلاب گفت : قول سختی است و از مبادی ذی ربط باید درخواست داده شود من هم کمک می کنم اما هم اکنون سلام رهبر معظم انقلاب را به تمام بسیجیان و مردم جزیره کیش می رسانم .
سردار صفوی با بیان اینکه خود را از خادمان و سربازان وفادار به ملت ، انقلاب و نظام می دانیم ابراز امیدواری کرد که بتوانیم قدردان ملت ایران باشیم .
به گزارش ایرنا ،وی تاکید کرد : تا آخر در کنار مردم هستیم و امیدواریم خداوند توفیق شهادت و خدمت در راه خدا را به ما ارزانی کند.
اجتماع بزرگ بسیجیان کیش امروز شنبه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، معاونت عملیات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ، نماینده ولی فقیه در سپاه کیش ، معاونان و مدیران ، بسیجیان و خانواده شهدا در مجموعه ورزش المپیک کیش برگزار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.