بیش از 5 هزار کیلو مواد غذایی فاسد و لوازم آرایشی در کیش کشف و معدوم شد

 کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش از کشف و معدوم کردن پنج هزار و 126 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و لوازم آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در کیش خبر داد.

خلیل علیرضایی زاده روز شنبه در مورد نظارت بر مراکز تهیه مواد غذایی و بهداشتی گفت : در راستای تشدید نظارت و پایش سلامت مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی در آبان ماه 95 ، از 561 مرکزتهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی درکیش بازدید و توصیه های لازم به متصدیان ارائه شد.
وی افزود : این بازرسی ها در روزهای تعطیل نیز انجام می شود که در جریان این بازدید ها در آبان ماه امسال دو واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی به دادگاه معرفی شدند.
کارشناس بهداشت مرکز توسعه سلامت از کشف پنج هزار و 126 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و لوازم آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت : همه این مواد معدوم شدند.
وی همچنین به 37 مورد نمونه برداری از مواد غذایی و خوراکی، 5 مورد بازدید از مدارس و مهدهای کودک ، 25 نمونه برداری میکروبی، 16 نمونه برداری شیمیایی از آب آشامیدنی اشاره کرد و گفت : در این مدت 954 کارت بهداشتی صادر شده و 28 مورد نمونه برداری از نان نیز صورت گرفته است .
علیرضای گفت : رسیدگی به 3 مورد شکایت از دیگر فعالیت های واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش در ماه گذشته است .
وی تاکید کرد : ساکنان وگردشگران می توانند در تمامی ساعات شبانه روز با شماره تلفن های 07693112620 و در وقت اداری با شماره07644423311 واحد شکایات بهداشت محیطی تماس بگیرند.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.