امام جمعه کیش :بسیج تجمیع اراده ها و نزدیک شدن اندیشه ها است

 امام جمعه کیش گفت : بسیج تجمیع اراده ها و نزدیک شدن و در کنار هم قرار گرفتن فکر و اندیشه ها است.

حجت الاسلام حسن علیدادی صبح جمعه پیش از آغاز مانور گردان 'الی بیت المقدس ' در مراسم صبح گاه نیروهای این گردان اظهار کرد: بسیجیان انسانهای مخلص و متعهدی هستند که در جای جای ایران اسلامی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب در کنار یکدیگر جمع شده اند تا با تمام توان و انرژی در
صحنه های مختلف از نظام مقدس اسلامی دفاع کنند .
امام جمعه کیش یکی از ماموریت های ذاتی بسیج در حوزه فرهنگ را هماهنگ کردن مردم عنوان کرد و گفت: بسیج توانسته است با حضور پر رنگ خود در تمامی صحنه ها و در خدمت رهبر معظم انقلاب از اسلام و ارزشهای انقلاب و کشور دفاع کند .
وی تصریح کرد:در شرایط حساس امروز که دنیای کفر به اتحاد رسیده است تا با سردمداری امریکا در همه صحنه ها با ارزشها مبارزه کنند همه اقشار و صنف ها در کنار یکدیگر در خدمت رهبری نظام هستند.
خطیب جمعه کیش افزود : آنچه امروز در کشورهای اطراف به ویژه جبهه مقاومت رقم می خورد بخشی از رویارویی کفر و اسلام به معنای حقیقی کلمه است .
حجت الاسلام علیدادی گفت: وحدت جهان اسلام در قالب بسیج شکل گرفته و مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم در مقابل استکبار جهانی از اسلام نبوی دفاع کنند .
وی اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد بد عهدی های آمریکائی ها در مورد مذاکراتی که سالها برای آن زمان صرف شده هستیم اما با وحدت و همدلی تمامی جریانهای داخلی کشور و اتفاق عمومی که بین قوا و مسئولان وجد دارد عزم راسخ و جدی در پاسخگویی به امریکائیها و بد عهدی ها ی آنها وجود دارد .
رزمایش گردان بیت المقدس بسیج سپاه کیش با عنوان 'مدافعان حرم ' روزهای 18 و 19 آذر ماه با آمادگی کامل نیروهای بسیج در منطقه باغو جزیره کیش برگزار شد .
دومین روز و مرحله اصلی رزمایش الی بیت المقدس صبح امروز با حضور شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت، فرماندهان نظامی و انتظامی ، تعدادی از معاونان منطقه آزاد کیش ، مسئولان ادارات و نیروهای بسیجی برگزار شد .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.