رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش بر تشکیل انجمن های علمی دانشجویی تاکید کرد

 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش بر پررنگ کردن انجمن های علمی دانشجویی تاکید کرد و افزود : در این راستا می توان از ظرفیت های دانشجویان بهره مند شد.

غلامرضا حکمتی روز چهارشنبه در مراسم تقدیر از دانشجویان برتر گروه فرهنگ و هنر اظهار کرد: حدود سه سال وقفه در معرفی و تقدیر از دانشجویان برتر این دانشگاه صورت گرفته بود که با همکاری همکاران مجموعه و مدیران گروه ها این امر محقق شد.
وی به ارائه آماری از دانشجویان این دانشگاه پرداخت و گفت : این دانشگاه از سال 81 فعالیت خود را در کیش آغاز کرده که در شرایط کنونی یک هزار و 388 دانشجو در سه حوزه فرهنگ و هنر ، خدمات اجتماعی و صنعت مشغول به تحصیل هستند.
وی با اعلام اینکه در سه روز به تفکیک گروه ها مراسم تقدیر داشتیم اظهار کرد : از 14 رشته مقطع کاردانی، شش رشته مربوط به هتلداری ، روابط عمومی ، تربیت بدنی ، گردشگری ، زبان و گرافیک در این مقطع است .
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش با اعلام اینکه 377 دانشجو در مقطع کاردانی و 277 نفر درمقطع کارشناسی تحصیل می کنند گفت : این رقم نسبت به جمعیت دانشجویی به ترتیب در دو مقطع 27 و 20 درصد است که نقطه قوت خوبی محسوب می شود.
به گزارش ایرنا ، حکمتی با تاکید بر گسترش رشته های موجود اظهار کرد: این موضوع تخصصی است و گروه های مربوطه باید پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه پررنگ کردن انجمن های علمی دانشجویی باید مورد توجه قرار گیرد ؛افزود :بهترین روش بهره مندی از خود دانشجویان است و مدیران گروه باید این مهم را در نظر بگیرند و انتخاباتی در این زمینه داشته باشند و در مدت 10 روز 5 نفر را به مدیر آموزش معرفی کنند تا بتوان در قالب کمیته برنامه ریزی کرد تا حق هیچ دانشجویی در این زمینه ضایع نشود.
حکمتی تعامل بین عوامل اجرایی ، مدیران و دانشجویان را مهم خواند و افزود: این تعامل به اجرای بهتر برنامه ها کمک می کند .
اجرای نما هنگی از فعالیت دانشجویان رشته گرافیک و عکاسی بخشی ازاین مراسم بود.
در ادامه این برنامه مدیران گروه های مختلف به بیان فعالیت های صورت گرفته و برنامه های آینده پرداختند.
واقعی سازی نمرات ، تمرکز بر ارتقا علمی استادان ، ضرورت یادگیری زبان انگلیسی توسط دانشجویان روابط عمومی ، تلاش برای جذب استادان شاخص ، راه اندازی کارگاه های کسب مهارت و تعریف برنامه کارورزی ، ایجاد بانک پژوهشی ، تهیه نشریه ای برای دانشگاه ، بهره مندی از دانش آموختگان رشته هتلداری در حوزه گردشگری ، مطالعه هدفمند ، تشکیل باشگاه دانش آموختگان و برگزاری جلسه های هم اندیشی از نکات مطرح شده توسط مدیران گروه های گردشگری ، هتل داری و روابط عمومی در این جلسه بود.
در پایان پس از نشست پرسش و پاسخ دانشجویان از 22 دانشجوی برترگروه فرهنگ و هنر رشته های گرافیک ، هتلداری ، روابط عمومی ، اطفای حریق تربیت بدنی ، گردشگری و زبان در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی کیش با اهدا لوح قدر دانی شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.