آمادگی جزیره هندورابی برای جذب گردشگر در نوروز 96

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آمادگی جزیره هندورابی تا نوروز 96 و آغاز تورهای گردشگری این جزیره خبر داد.

 علی اصغر مونسان سال 95 را در جذب گردشگر به کیش موفق خواند و در این باره گفت: امسال بر اساس نظرات نمایندگان جامعه بازاریان، هتلداران و سایر بخش ها کیش شرایط خوبی را سپری کرده است که پیش بینی می شود برای نوروز 96 نیز شرایط خوبی داشته باشیم البته نباید در این مورد شرایط اقتصادی کشور را نادیده بگیریم.
وی از آغاز به کار تورهای گردشگری هندورابی در نوروز 96 خبر داد و گفت:  در حال حاضر، فرودگاه، باند، روشنایی باند، برج مراقبت، سالن انتظار، بندرگاه و هتل این جزیره آماده شده  و زمینه برای حضور گردشگران مهیا شده و تورهای گردشگری  می توانند در این عرصه فعالیت کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با دعوت از شهروندان برای بازدید از هندورابی ادامه داد: به زودی طرحهای گردشگری جزیره هندورابی با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.
مونسان گفت: امکان سفر دریایی و هوایی به هندورابی فراهم شده است و در حال حاضر از دو مسیر هوایی و دریایی امکان بازدید از هندورابی وجود دارد. تا سال آینده نیز سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های ویلا سازی و هتل سازی در این جزیره آغاز می شود و این جزیره نیز به ظرفیت های گردشگری کشور افزوده خواهد شد.
وی از امکان افزایش پروازهای خارجی و حضور گردشگران خارجی به کیش خبر داد و افزود:  با افزودن 4 فروند ایرباس امکان پروازهای خارجی نیز فراهم شده و در این خصوص برای حضور گردشگران خارجی  برنامه ريزي شده که به زودی اعلام می شود

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.