هواپرستان فرماندهان فتنه ها هستند

 امام جمعه کیش هوا پرستان را از دیگر گروه های فتنه عنوان کرد و گفت : آنان در راس فرماندهی فتنه قرار دارند وبرای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند.

 حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور افزود: اگر چه از فتنه 88 به سلامت عبور کردیم اما فتنه ها با همان ویژگی و خصوصیات و در شکل و رنگ جدید ممکن است در زمان دیگری اتفاق بیفتد.
وی با تاکید بر اینکه مردم در فتنه ها چه عام و چه خاص به چند گروه تقسیم می شوند گفت : گروهی به عنوان سیاهی لشکر هستند که از روی بی بصیرتی و آگاهی به عنوان پیاده نظام دشمن هستند .
حجت الاسلام علیدادی تصریح کرد : گروهی دیگر مردد هستند و نمی دانند که در کدام جبهه باشند که این دغدغه در زمان پیامبر و حضرت علی (ع) نیز وجود داشتند واین گروه در همه فتنه ها حضور دارند .
خطیب جمعه کیش تماشاچیان را از گروهان دیگر در فتنه اعلام کرد و گفت: تماشاچیان با توجه به اینکه خود وارد عملیات و مباحث نمی شود اما نقش حساس و قوی در این فتنه ها دارند.
علیدادی افزود : هوا پرستان نیز از دیگر گروه های فتنه هستند که در راس فرماندهی قرار دارند وبرای رسیدن به اهداف و نان و نوا برای خود تلاش می کنند.
امام جمعه کیش گفت : گروهی با بصیرت و نفوذ ناپذیر وجود دارند که هر زمانی تعداد این گروه کاهش بیابد جبهه حق در محاصر قرار می گیرد.
وی گفت: باید از فتنه 88 و اینکه که دشمنان بیکار ننشسته اند و با سازو کار جدید وارد میدان می شوند عبرت و از حماسه 9 دی نیز که مردم با بصیرت ورود کردند درس بگیریم.
حجت الاسلام علیدادی در بخشی دیگر به پیام تاریخی امام راحل به گورباچف اشاره کرد و اظهار داشت : امام (ره ) وقایع آینده شوروی را در آن زمان پیش بینی می کرد و آن را به مسئولان آن کشور اعلام کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه کیش با تسلیت شهادت شهیدان هویزه و نامگذاری این روز به نام شهدای دانشجو تصریح کرد : دانشجویان از سنگر علم و دانش وارد میدان جهاد و مبارزه شدند و مخلصانه در هویزه جان خود را فدا کردند تا ارزشهای اسلامی حفظ شود .
خطیب جمعه کیش در بخشی دیگر شهادت سرلشکر ستاری در سانحه هوایی، شهادت شیخ نمر به دست آل سعود را تسلیت گفت.
نماز جمعه این هفته جزیره کیش با حضور آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، مسئولان منطقه و مردم مومن جزیره کیش در مصلای کیش برگزار شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.