امام جمعه اهل سنت کیش:هاشمی رفسنجانی عمر خود را صرف انقلاب کرد

 امام جمعه اهل سنت کیش با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی عمر خود را در راه انقلاب و مردم صرف کرد افزود : ایشان به عنوان سردار سازندگی خدمات ارزنده ای انجام دادند که ملت ایران مدیون این خدمات است.

شیخ یعقوب شمس روز چهارشنبه با تسلیت رحلت جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبرنگار ایرنا گفت:ایشان مجاهد نستوه ،یاردیرین امام و دوست رهبر معظم انقلاب بودند و در پیشبرد اهداف انقلاب نقش بسزایی داشتند.
وی اظهار کرد:آن مرحوم بعد از انقلاب نیز به عنوان سردار سازندگی خدمات ارزنده ای برای کشور انجام دادند که ملت ایران مدیون خدمات ایشان است .
امام جمعه اهل سنت کیش تصریح کرد: آیت الله رفسنجانی عنوان های مهمی در دوران انقلاب و پس از آن داشتند و در دوران حیات امام خمینی (ره) نیز به عنوان نماینده رهبری در نیروهای مسلح بودند که نشان دهنده اطمینان امام راحل به ایشان بود.
شیخ یعقوب شمس با تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در شکل گیری ساختار جمهوری اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشت افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس نیز یکی از افراد تاثیر گذار در تعیین جنگ بود .
امام جمعه اهل سنت با بیان اینکه ایشان حق بزرگی نیز به گردن جزیره نشینان به ویژه جزیره کیش دارند گفت: وی به توسعه جزایر و مناطق آزاد اهمیت زیادی می داد و مردم و بومیان کیش نیز به او دل بسته بودند و مشکلات خود را با ایشان مطرح می کردند که آن مرحوم برخی مشکلات جدی بومیان را در جزیره برطرف کرد .
وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در آبادانی جزیره کیش نیز اقدامات ارزنده ای انجام دادند که ما قدردان این خدمات هستیم.
امام جمعه اهل سنت کیش ؛ آیت الله رفسنجانی را یکی از شخصیت های برجسته کشور بر شمرد و تصریح کرد: به عقیده من ایران اسلامی یکی از توانمندترین شخصیت هایش را از دست داد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و سیاستمدار کهنه کار جمهوری اسلامی ایران شامگاه یکشنبه (19 دی) به دلیل عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در حرم مطهر امام راحل بخاک سپرده شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.