اعطای تسهیلات و مستمری به مددجویان کمیته امداد کیش 

 170نفر از ساکنان کیش زیر پوشش خدمات کمیته امداد هستند.

 رئیس کمیته امداد کیش گفت: این افراد علاوه بر دریافت کمک هزینه مستمری (هر خانواده ۱۲۰ تا ۱۸۰ هزار تومان) از تسهیلات بانکی و صندوق کمیته امداد نیز بهره می برند.
مسعود سالکی افزود: کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان و دانش آموزان،کمک هزینه ساخت و تعمیر مسکن از خدماتی است که کمیته امداد به مددجویان زیر پوشش ارائه می دهد.
وی با اشاره به اعطای وام خود اشتغالی به مددجویان گفت: سقف این تسهیلات ۱۵ میلیون تومان است و اگر درخواست کنندگان وام سرپرست خانواده باشند علاوه بر این  ۳۰ میلیون تومان هم از صندوق کمیته امداد تسهیلات دریافت می کنند.
سالکی گفت: مهمترین اولویت کاری کمیته امداد توانمند سازی و مولد کردن مددجویان است.
ابراهیم رضوانی معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش نیز با اشاره به اینکه افزایش مددجویان یعنی توانایی نداشتن مسئولان در ایجاد اشتغال، گفت: کارگاه های تولیدی در زمینه مشاغل خانگی و صنایع دستی در کیش ایجاد شده است و تولید کنندگان محصولات خود را  پنج شنبه هر هفته در پیاده راه هنر (یکی از خیابانهای اصلی کیش ) می فروشند.
برخی از مددجویان کیش، مهمترین دغدغه شان را داشتن مسکنی مناسب و درآمدی کافی برای گذران زندگی بیان کردند و تعدادی هم با توجه به اینکه جوان و آماده کار هستند، نداشتن سواد کافی را علت جذب نشدن به بازار کار بیان کردند

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.