4134کودک در کیش واکسینه شدند.

4134کودک در کیش واکسینه شدند.

با اجرای موفقیت آمیز واکسیناسیون فلج اطفال در کیش ۳878 کودک کیشوند،34 کودک مهمان ، ۱۶3 کودک مسافر و 59 کودک ساکن با تبعیت غیر ایرانی واکسینه شدند.
دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت :به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال در کشوروبا توجه به همجوار بودن با کشورهایی که کماکان موارد فلج اطفال در آنها گزارش شده برای به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس وحشی فلج اطفال، نخستین مرحله عملیات ایمنسازی تکمیلی فلج اطفال به صورت خانه به خانه همزمان با دیگر مناطق مرزی وپرخطر کشور در جزیره کیش به لطف و مساعدت نیروهای داوطلب بسیجی و هلال احمر و بهزیستی ، بیمارستان و همکاران ساعی مرکز توسعه سلامت کیش از مورخه ۲5تا ۲۹ دیماه سال جاری با موفقیت انجام پذیرفت .
محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت : در این عملیات بیش از ۳۵ تیم سیار ، ۱3 پایگاه ثابت ،۲۰ نیروی پشتیبان در ۸ حوزه عملیاتی مشغول فعالیت بودند ؛ در این طرح از واکسن دوظرفیتی خوارکی استفاده گردید و کلیه کودکان متولد 25دی ماه ۱390 به بعد مورد واکسیناسیون قرار گرفتند.
در این عملیات مجموعا ۳878 کودک کیشوند ،۱۶3کودک مسافر ، 34کودک مهمان، 59کودک ساکن با تبعیت غیر ایرانی ودر مجموع 4134 کودک واکسینه شدند .
رضانیا افزود :مرکز توسعه سلامت کیش برخود لازم می داند از کلیه کیشوندان محترم از بابت همکاری مناسبی که با مامورین بهداشتی داشتند کمال تشکر و قدرادانی را به عمل آورد.
گفتنی است مرحله دوم طرح ایمنسازی تکمیلی 30بهمن لغایت 4اسفند ماه سال جاری خواهد بود .

 

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.