خدمات آتش نشانان قهرمان با هیچ زبان و قلمی قابل بیان نیست

 امام جمعه موقت کیش با تاکید بر اینکه خدمات این بزرگ مردان آتش نشان را نمی توان با هیچ زبان و قلمی بیان کرد گفت : آنها با از خود گذشتگی عشق و ایثار را به اثبات رساندند.

حجت الاسلام رحمان یوسف پور یکشنبه شب در حاشیه آئین گرامیداشت شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو با قدردانی از حمایت و حرکت های مردمی برای همدردی با خانواده آتش نشانان شهید در سراسر کشور و جزیره کیش این اقدام مردم را حرکتی پسندیده و خداپسندانه عنوان کرد .
وی به خبرنگار ایرنا گفت : زمانی زندگی معنا پیدا می کند که افراد با شادی مردم شاد و با ناراحتی آنان غمگین شوند و در زمان گرفتاری به کمک هموطنان خود بشتابند.
حجت الاسلام یوسف پور با تاکید بر اینکه خدمات این بزرگ مردان آتش نشان را نمی توان با هیچ زبان و قلمی بیان کرد گفت : قرآن کریم می فرماید 'اگر کسی یک نفر را احیا کند گویی همه انسانها را احیا و زنده کرده است '.
وی اقدام مردانه ، از خودگذشتگی و جانفشانی آتش نشانان برای کمک به دیگر هموطنان را کاری عاشقانه عنوان کرد و گفت: آتش نشانان همیشه با عشق برای خدمت به هموطنان خود در تمامی صحنه ها حاضر بوده و هستند و در حادثه ساختمان پلاسکو هم با از خودگذشتی این عشق را به اثبات رساندند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش با تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و ایثارگر کشور در حادثه ساختمان پلاسکو ،شجاعت، شهامت و فداکاری آتش‌نشانان گمنام و بی ادعا را قابل تقدیر دانست و به ایرنا گفت : این نیروهای خدوم همواره در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند .
سرهنگ محمد حسن جهان اظهار کرد : این قشر فداکار با کمترین ادعا ایثار و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشتند که این اقدام نوع دوستانه همواره در ذهن مردم باقی خواهد ماند.
قرائت زیارت عاشورا و مداحی از بخشهای این مراسم بود.
این مراسم به همت شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش و همکاری سازمان منطقه آزاد و با حضور مدیر عامل و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش ، امام جمعه کیش ، فرماندهان نظامی و انتظامی ،روسای ادارات ،آئمه جماعات ، نیروهای هلال احمر و مردم مومن جزیره در محل ایستگاه شماره 3 آتش نشانی در منطقه بازار مرجان برگزار شد.
به گزارش ایرنا ، ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.