امام جمعه کیش :آمریکا قادر به حل بحران دیگر کشورها نیست

 امام جمعه کیش با بیان اینکه آمریکا خود با بحران های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی روبروست افزود : چنین کشور بحران زده ای نمی تواند بحران دیگر کشورها را برطرف کند.

 حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور زندگی با تجلیل از جوانمردان جان برکف آتش نشان که عاشقانه سوختند و برای خدمت به مردم و خلق خدا خود را فدا کردند گفت: آنان تا آخرین لحظه های عمر خود تلاش کردند تا به جان و مال کسی آسیب نرسد.
خطیب جمعه کیش با بیان اینکه در کنار حادثه ساختمان پلاسکو شاهد روحیه بسیجی ،همدلی و همراهی مسئولان ، مردم ، دولت و نهادهای مختلف بوده ایم اظهار کرد: آنها در یک همکاری و همراهی توانستند آواربرداری را به سرعت انجام دهند که جا دارد از زحمات آنان قدردانی شود.
وی وحدت ،همدلی و روحیه بسیجی در داخل کشور را یک سرمایه عظیم برا ی کشور عنوان کرد.
امام جمعه کیش به آغاز دهه مبارک فجر و ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور اشاره کرد و گفت: بعد از سالها تبعید حضرت امام راحل و مبارزات جدی مردم با رژیم طاغوت ، انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید .
حجت الاسلام علیدادی به سه محور اساسی انقلاب یعنی مردمی ، انقلابی بودن و رهبری دینی و انقلابی اشاره کرد و گفت: در محور مردمی بودن امام راحل توانست با همراهی آنها رژیم تا دندان مسلح شاه را ساقط کند و نظام جمهوری اسلامی را شکل دهدو با همه دشمنی ها علیه نظام و انقلاب مبارزه کند .
وی اظهار کرد: امام راحل بعد از 10 سال مدیریت ، این انقلاب را به مردم و رهبری معظم انقلاب که از شاگردان امام راحل بود تحویل دادند که ایشان نیز در یک رهبری شایسته ،مقتدر و توانمند توانستند انقلاب را از پیچ های خطرناک عبور دهند.
امام جمعه کیش در زمینه دومین محور انقلاب یعنی اسلامی بودن اشاره کرد و گفت : قداست انقلاب به اسلام و احکام نورانی آن است و حضرت امام راحل نیز فرمودند ' کشوری که انقلابی باشد اما احکام نورانی اسلام در آن پیاده نشود هیچ فایده ای ندارد'.
وی اظهار کرد: قداست این نظام به اجرایی شدن احکام نورانی اسلام است و تلاش کنیم تا احکام خداوند در همه صحنه های اجتماعی و فردی اجرایی شود .
حجت الاسلام علیدادی برخورداری از رهبری دینی و انقلابی را سومین محور انقلاب عنوان کرد و افزود: ایشان در خطرهای بزرگ و فتنه های عظیم کشور را با صلابت و کمترین آسیب رهبری کرده اند .
امام جمعه کیش به توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در طول سالها اشاره کرد و گفت: در مقابل انقلاب دشمن های قسم خورده ای همچون استکبارجهانی و در راس آن امریکا وجود دارد که تحت هیچ شرایطی با انقلاب اسلامی سازش ندارند اما با تمام این دشمنی ها انها در صحنه های مختلف از جمهوری اسلامی شکست می خورند و جمهوری اسلامی دست برتر می شود .
وی کاهش سلطه آمریکا در کشورهای متعدد را موضوعی مهم برشمرد و افزود :این کاهش در جریان پیروزی مقاومت، پیروزی حلب و عراق مشاهده می شود و ایران اسلامی نیز در نشست های منطقه که روزی حضور نداشت امروز حضوری چشمگیری دارد.
خطیب جمعه کیش با تاکید بر اینکه عمق مخالفت و دشمنی امریکا هیچگاه با ایران اسلامی کم نخواهد شد اظهار کرد : نمونه های این دشمنی را امروز در کاخ سیاه آمریکا و روزهای نخست ریاست جمهوری ترامپ مشاهده می کنیم که علیه ایران نخستین مصوبات و دشمنی ها را به امضا می رساند .
امام جمعه کیش به بحران در آمریکا اشاره کرد و گفت : کشوری که خود بحران دارد نمی تواند بحران دیگر کشورها را خنثی و برطرف کند زیرا خود دچار بحران های اقتصادی ،سیاسی است .
امام جمعه کیش اظهار کرد: جمهوری اسلامی توانست در صحنه های مختلف به همت مردم مبارز ،رهبری آگاه و تلاش مسئولان دست برتر را داشته باشد .
نماز جمعه این هفته کیش با حضور آیت الله مدرسی از علمای یزد ،حجت الاسلام خیرمحمدی ، جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی و مردم مومن در مصلای بزرگ کیش برگزار شد.
در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نیز تیم های فوتبال نوجوانان شاهین سپهر کیش،صیادان کیش و ستارگان فارس برای حضور در دومین دوره رقابت های چهار جانبه فوتبال 'یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر' شرکت کردند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.