مونسان:دهه فجر تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است

 مدیر عامل سازمان منطقه ازاد کیش گفت : دهه مبارک فجر، طلوع پر برکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است.

علی اصغر مونسان در پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر سالروز پیروی انقلابی اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با تبریک این ایام فرخنده به ملت ایران، دهه فجر را طلوع پر برکت خورشید انقلاب اسلامی دانست و گفت : انقلابی مردمی که پرده های ظلم و جور حاکمان مستبد را کنار زده و در پگاه روشن 22 بهمن مطلع غزل زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق طلب شد.
در این پیام آمده است :این انقلاب شکوهمند با بروز تحولاتی عظیم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی کشور، دستاوردهای شگرف و ارزشمندی را به همراه داشت به گونه ای که ایران اسلامی پس از گذر از فراز و نشیب های بسیار و به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را فتح کرده و اینک در اوج اقتدار و آزادگی ایستاده است.
این پیام می افزاید :خداوند را شاکریم که پس از گذشت بیش از سه دهه، امروز نام بلند آوازه ایران در اذهان جهانیان تداعی کننده کشوری است که سر چشمه تحول و تعالی در منطقه بوده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌ خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.
امسال نیز حضور پر شور و شعور هموطنان در راهپیمایی ایام الله 22 بهمن جلوه ای از وحدت و همدلی مردم و مسئولان و میثاق دوباره ملت ایران با آرمانهای نظام و انقلاب است.
در بخش دیگر این پیام آمده است :در جزیره کیش نیز همانند سال های قبل با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و بر پایی هر چه با شکوه تر جشن انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام و انقلاب، حمایت همه جانبه خود را از اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهیم کرد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.