مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان نظام می شود

 فرماندار بندرلنگه همدلی و همراهی مسئولان نظام در پیشبرد اهداف و برنامه های نظام را موثر خواند و افزود : مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را نا امید خواهد کرد.

 ارسلان بهاری روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کیش به بیش از 600 طرح انجام شده در استان هرمزگان با اعتباری معادل 2 هزار و 500 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت : در بخشهای مختلف بندر لنگه نیز بیش از 110 طرح عمرانی با اعتبار 103 میلیارد تومان در زمینه های مختلف اقتصادی و اجتماعی ،فرهنگی ،شهری و روستایی انجام شده که نشان از زحمات دولت مردان استان در دولت تدبیر امید دارد .
وی به همدلی و وحدت شیعه و سنی در بندرلنگه و همچنین جزیره کیش اشاره کرد و گفت : شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش نیز عامل همدلی میان ساکنین و مسئولان در این جزیره است .
وی گفت: با حضور علمای اهل تسنن ، تشیع و مسئولان نظام ، اجازه نخواهیم داد تا دشمنان اسلام وحدت و همدلی میان شیعه و سنی را دچار خدشه کنند.
فرماندار بندرلنگه به حضور ، مشارکت و همراهی مردم در برنامه های عمومی اشاره کرد وافزود : مردم همیشه یاور و پشتیبان مسئولان خود هستند .
وی با تاکید بر اینکه از هفته آینده وارد فاز اجرایی انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی می شویم اظهار کرد : دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر نیز در آینده برگزار خواهد شد .
وی تصریح کرد که همه دست به دست هم دهند تا همچون گذشته با مشارکت حداکثری مردمی انتخاباتی خوب و با نشاطی را برگزار کنیم تا سبب نا امیدی دشمنان بشویم .
بهاری افزود: سیاست کلی وزارت کشور بر این است تا تمامی مدیران،فرمانداران و بخشداران از مجموعه استانداری انتخاب شوند که استان هرمزگان در این امر پیشگام عمل می کند.
فرماندار بندرلنگه با تاکید بر اینکه بخشدار نماینده سیاسی دولت در بخش است افزود: برگزاری انتخابات یکی از مهمترین فعالیتهای بخشداری است .

* بخشدار رابطی میان مردم با مسئولان است
امام جمعه اهل سنت کیش نیز در این نشست با قدردانی از زحمات بخشدار سابق کیش و آروزی موفقیت برای بخشدار جدید گفت: وی پل رابطی میان مردم با مسئولان داخل و بیرون از جزیره است.
شیخ یعقوب شمس باتاکید بر اینکه برخی مشکلات ممکن است به خارج از جزیره مربوط باشد گفت: بخشدار کیش نیز در این زمینه توانسته به خوبی عمل کند .
وی برگزاری انتخابات متعدد در کیش را بسیار کارساز و مفید دانست و گفت : همدلی مسئولان در جزیره کیش اتفاق های خوبی را رقم می زند .
شیخ یعقوب اظهار کرد: بخشدار کیش می تواند با تعامل سازنده ارتباط خوبی میان مسئولان سازمان منطقه ازاد کیش و مردم برقرار کند و در حل مشکلات مردم گامهای موثری بردارد.

* اعتبار بخشداری به خدمت به مردم است
بخشدار جدید کیش نیز در این مراسم به جا به جایی مسئولان در منصب های مختلف اشاره کرد و گفت : این کار از صدر اسلام وجود داشته و پیامبر (ص) نیز در این ارتباط فرمودند ' هجرت کنید تا موفق شوید' چرا که باعث تکامل افراد می شود.
احمد زاهدی با تاکید بر اینکه اعتبار بخشداری به خدمت به مردم است گفت : تمامی منصب ها زمانی اعتبار خواهد یافت که بتوانیم خدمتی در خور شان ملت ایران انجام دهیم .
وی اخلاق مداری و قانون را سرلوحه کار خود دانست و افزود : صداقت ، درستی و قانون مداری از نکاتی است که در انجام امور بر آن تاکید دارم .
بخشدار کیش به برتری انسان ها اشاره کرد و گفت : قرآن کریم این برتری را تقوا می داند که نزد خداوند از اهمیت بالایی برخوردار است .
زاهدی تصریح کرد : خدمتی مورد قبول است که بی ریا ، بی توقع و برای رضای پروردگار انجام شود.
وی به انتخابات پیش رو در سال آینده اشاره کرد و گفت : با وحدت ، همدلی ، صمیمیت و حضور چشمگیر مردم می توان شاهد انتخاباتی سالم و پرشور بود.
بخشدار سابق کیش نیز با قدردانی از همدلی ، وحدت و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: این حضور بار مسئولیت مسئولان را سنگین تر می کند.
علیرضا سلیمانی احمدی با بیان اینکه برای آمدن به جزیره کیش تلاش نکردم افزود: از ابتدای سعی من بر این بود تا خدمت صادقانه ای به مردم ارائه کنم .
وی گفت : توشه ای که از کیش با خود می برم دوستان خوب ، فهیم و با فرهنگ جزیره کیش است ، همراهی این دوستان مایه دلگرمی و پشتوانه ای برای تلاش های من بود.
'احمد زاهدی ' طی حکمی از سوی جاسم جادری استاندار هرمزگان به بخشدار جدید کیش منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه بخشدار سابق و جدید جزیره کیش امروز دوشنبه با حضور ارسلان بهاری فرماندار بندرلنگه ، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش ، بخشدار شیبکوه ،شهردار چارک ،فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای ادارات و تعدادی از سرمایه گذاران در سالن اجتماعات بخشداری کیش برگزار شد .
زاهدی پیش از این بخشدار شهر شیبکوه از توابع شهرستان بندر لنگه بود.
فعالیت در کمیسیون کارگری ،صندوق حمایت از خسارت بانک کشاورزی، رئیس دفتر فرمانداری بندرلنگه ، عضویت شورای مبازره با مواد مخدر ، نماینده فرماندار در شورای کفالت نظام وظیفه در کارنامه کاری زاهدی به چشم می خورد.
پیش از این احمدی سلیمانی به مدت یکسال بخشدار کیش بود.
در پایان این مراسم فرماندار بندرلنگه حکم بخشدار جدید کیش را اعطا و از زحمات سلیمانی احمدی
بخشدار سابق با اهدا لوح قدردانی شد.
دو تن از سرمایه گذاران کیش و امام جمعه اهل سنت نیز با اهداء لوح از فعالیت های بخشدار سابق کیش قدردانی کردند.
جزیره کیش با 91.5 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده و از توابع شهرستان بندر لنگه است .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.