سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها است

 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کیش با بیان اینکه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و عرصه برون مرزی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب است افزود : سپاه به عنوان حافظ انقلاب در تمامی صحنه ها حضور دارد .

سرگرد ابراهیم خادمی زاده ظهر امروز در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل در سال 58 و آئین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل گفت : این فرمان با توجه به نیاز کشور برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن صادر شد .
وی به ثمرات تشکیل این نهاد برای نظام و حضور موثر آن درعرصه های مختلف اشاره کرد و افزود : هر کجا احساس کنیم که انقلاب ما به آنجا صادر شده و نیاز به کمک دارند سپاه حضور پیدا می کند.
سرگرد خادمی زاده فلسفه انقلاب اسلامی را کمک به ملت های مظلوم جهان در مقابل استکبار عنوان کرد و گفت : چشم امید ملت های ستمدیده و مظلوم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
این مقام نظامی در سپاه کیش با یاد آوری فعالیت های سپاه پاسداران در عرصه های مختلف اقتصادی ، عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی گفت : سپاه به عنوان حافظ انقلاب در تمامی صحنه ها حضور دارد .
وی سپاه را پاسدار انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود : هر کجا که دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل کشور و برون مرزی با مشکل مواجه شود وظیفه سپاه حراست و پاسداری از آن است .
آئین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ظهر امروز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، نماینده نهاد امامت جمعه ، جمعی از مدیران سازمان ها و نهادها در محوطه مسجد امام حسن (ع) برگزار شد .
اجرای سرود توسط دانش آموزان ، قرائت فاتحه ، نثار شاخه های گل و عطر افشانی مزار شهدا توسط مسئولان از بخش های دیگر این مراسم بود.
دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.