اجرای طرح تامین آتیه ایتام در کیش

 رئیس کمیته امداد امام خمینی از اجرای طرح 'جامع تامین آتیه ایتام 'با عنوان، مهر علی(ع) برای نخستین بار در جزیره کیش خبر داد.

مسعود سالکی روز دوشنبه در مورد نحوه اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت : یکی از اصلی ترین و مهمترین وظایف این کمیته رسیدگی به وضعیت ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد برای توانمندسازی خانواده ها و اجرای برنامه های طرح اکرام است .
وی اظهار کرد :کمیته امداد امام خمینی (ره) جزیره کیش نیز در این زمینه در دهه کرامت اجرای طرح جامع تامین آتیه ایتام را در دستور کار خود قرار داده است که نیازمند مشارکت همه جانبه خیران و کیشوندان است و در قالب خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری برای ایتام اجرا می شود.
وی افزود : در این طرح مردم نیک اندیش و نیکوکار جزیره کیش با کمک تامین سرانه سالیانه خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری ایتام نقش به سزایی در تامین آتیه آنان خواهند داشت.
سالکی در مورد مزایای این طرح اظهار کرد : این طرح که برای نخستین بار در جزیره کیش با کمک خیران کیش انجام می شود که گام بسیار موثری در راستای توانمندسازی ایتام و محسنین جزیره کیش خواهد بود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش ،مهمترین بخش و مزیت اجرای این طرح را پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و فرهنگی همچون ترک تحصیل و انحراف از مسیر درست زندگی عنوان کرد و افزود : ممکن است در آینده ای نه چندان دور به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی این معضلات گریبان گیر فرزندان خانواده های ایتام شود.
وی از خیران و علاقه مندان دعوت کرد تا با مشارکت همه جانبه در طرح جامع تامین آتیه ایتام در ساختن جامعه ای سالم تر و پویا تر و ایجاد آینده ای روشن تر برای فزرندان این سرزمین گام برداند .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.