کیشوندان و گردشگران 21 هزار بار با پلیس 110 تماس گرفتند

 رئیس مرکز فوریت های پلیس 110 فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری، کیشوندان و گردشگران، '21 هزار بار' با این مرکز تماس گرفتند.

 سروان'احمد سپانلو' با اعلام این خبر گفت: در طول چهار ماه سال جاری 21 هزار بار زنگ تلفن مرکز فوریتهای پلیس 110 فرماندهی انتظامی ویژه کیش به صدا در آمد که از این تعداد 4 هزار تماس منجر به عملیات و حضور واحدهای گشتی در صحنه شده و 17 هزار تماس نیز منجر به اخذ راهنمایی و ارشاد پلیس شده است .
وی افزود: از این تعداد تنها 20 درصد منجر به انجام عملیاتی پلیسی و حضور مامور در صحنه شد.
رئیس مرکز فوریت های پلیس 110 فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه 80 درصد باقی تماس ها درخواست راهنمایی و مشاوره از پلیس بود، تاکید کرد: عوامل پلیس 110 برای ارایه خدمات مشاوره ای و راهنمایی به کیشوندان و مسافران آماده هستند.
سروان سپانلو به همه کیشوندان، مسافران و گردشگران توصیه کرد، هر گونه مشکل در حوزه انتظامی را از طریق تلفن 110 و هرگونه شکایات و یا تقدیر از عوامل پلیس را با شماره تلفن 197 در میان بگذارند.
وی گفت: در راستای طرح پلیس جامعه محور از 500 نفر از کاربران در خصوص میزان رضایتمندی از عملکرد واحدهای گشتی و اپراتورها استعلام به عمل آمد که 90% اعلام رضایتمندی کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.