بهره گیری از موتورسیکلت برای انجام ماموریت های پلیس در کیش

 فرمانده نیروی انتظامی کیش از خرید شش دستگاه موتورسیکلت برای انجام ماموریت های پلیس در راستای ارتقا هر چه بیشتر امنیت شهروندان و گردشگران خبر داد.

به دنبال اجرای طرح استفاده از پلیس دوچرخه سوار در نوروز امسال در راستای تامین نظم و امنیت در سواحل و اماکن تفریحی کیش ،خرید موتورسیکلت برای انجام ماموریت های پلیس در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت .
سرهنگ رحیم جهانبخش روز یکشنبه در این زمینه گفت : پلیس کیش در راستای انجام ماموریت های خود با بهره گیری از وسایل نقلیه مختلف به تامین نظم و امنیت شهروندان و جامعه کمک می کند .
وی افزود : در مرحله نخست شش دستگاه موتورسیکلت در راستای اشراف امنیتی ، انتظامی پلیس و همچنین تسریع در خدمات رسانی به شهروندان خریداری شده است .
این مقام نظامی این اقدام را در راستای حضور به موقع پلیس بر سر صحنه حوادث عنوان کرد و افزود : گاه تردد در برخی مکان ها با خودرو ممکن است با دشواری هایی همراه باشد از این رو استفاده از موتور سیکلت به انجام کار ها سرعت می بخشد.
سرهنگ جهانبخش مهمترین اولویت های ناجا را کاهش تلفات ناشی از حوادث ترافیکی شامل فوت و جرح عنوان کرد و افزود:خوشبختانه به مدد فرهنگ بالای کیشوندی و رعایت قوانین و مقررات نرخ آن در کیش پایین است .
وی حفظ و ارتقا فرهنگ رانندگی را از اولویت های پلیس راهور برشمرد و افزود : فرهنگ بالای رانندگی را می توان از مزیت ها رقابتی جزیره کیش دانست .
فرمانده نیروی انتظامی کیش تقویت منابع انسانی ،افزایش تعداد دوربین ها و تجهیزات کنترل ترافیکی را از دیگر برنامه های پلیس کیش عنوان کرد و افزود : با هماهنگی شورای ترافیک این اقدام انجام خواهد شد که امیدواریم با افزایش آن شاهد رفتار ترافیکی بهتر در کیش باشیم .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.