فرارسیدن ماه محرم برتمام مسلمانان جهان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره کیش تسلیت و تعزیت باد

فرارسيدن ماه محرم بر تمام مسلمانان جهان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره کیش تسليت و تعزيت باد.

 السلام عليك يا اباعبدالله

فرارسيدن ماه محرم ماه قیام و پیام آزادگي و انسانيت و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) بر تمام مسلمانان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تسليت و تعزيت باد.
محرم ماهي است كه با قيام مناديان آزادي و آزادگي در تاريخ جهان شناخته مي شود. زمان تفكر در ماهيت قيامي كه بقاي دين و انسانيت را تضمين كرد. قرنها است كه  عاشقان حق و حقيقت در اين ماه، همنوا با كاروان كربلا، شور و شعور عاشورايي را احيا مي كنند و عشق به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام را در دلها زنده نگه مي دارند. قيام خونين سومين پيشواي شيعيان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) در پس غبار قرن ها هنوز رنگ و بوي تازه دارد. واقعه عاشورا كامل ترين نمونه تقابل كفر و ايمان و مبارزه حق عليه باطل است كه آثار آن در تمام ابعاد تاريخ شيعه و زندگي آزادگان و آزادانديشان جهان مشهود است. واقعه عاشورا يك رويداد ساده نيست، يك دانشگاه، يك مكتب و يك بينش است .فرصتي ارزشمند براي آموختن مهمترين درس ذلت‌گريزي، ستم‌ستيزي و حمايت از دين و پايبندي به آداب و اصول اسلامي است .
اميد است تا محرم امسال بتوانيم با آموختن رسم زندگي از سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و با تفكر و تعمق در واقعه كربلا و تمسك به ريسمان مودت اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در مسير سعادت و كمال گام بردا شته و نمونه شايسته اي از شاگردان مكتب عاشورا باشيم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.