تجلیل از برگزیدگان جشنواره صدا و سیما با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد جزیره کیش

 تجلیل از برگزیدگان جشنواره صدا وسیما با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد جزیره کیش

 درمراسمی با حضور سیروس عیدی پور از برگزیدگان مرکز کیش در بیستمین جشنواره صداوسیمای کشور تجلیل شد.

 در این مراسم که با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، مدیرکل صداوسیما ،  امام جماعت اهل سنت ، فرمانده ویزه انتظامی ، معاونان ومدیران سازمان وجمعی از مسئولان محلی برگزار شد از برگزیدگان صداوسیمای مرکز کیش در یبیستمین جشنواره تولیدات رادیویی وتلویزیونی مراکز استانها تقدیرشد.
دراین مراسم مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش با اشاره به قیام خونین امام حسین (ع) گفت: اتفاقاتی که امروز درجهان برای مسلمانان رخ داده از شهادت جوان تربیت شده درمکتب انقلاب شهید حججی تا ظلمی که به مردم میانمار می شود درک واقعه کربلا را برای همگان آسان تر کرده است.
قاریان پور درادامه با تشریح روند گزینش آثار برتر در جشنواره صداوسیما افزود: با وجود اینکه صداوسیمای کیش درزمره مراکز کوچک وقابل مقایسه با مراکز استانها نیست اما از حیث کیفیت وتولید آثار ارزشمند درجایگاه خوبی قرار دارد که این جایگاه به پشتوانه حضور کارکنان متخصص وپرتلاش به دست آمده است.
امام جمعه کیش نیز دراین مراسم با بیان اینکه تلاش رسانه ملی رشد فهم ودرک مردم جامعه ودرنهایت تعالی آن جامعه است گفت: پیشی گرفتن درعرصه رقابت نشلن دهنده توانمندی یک مجموعه است وصداوسیمای مرکز کیش هم به واسطه همین توانمندی موفق به کسب این افتخارات شده است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی درادامه با اشاره به دغدغه ای که پس از رفتن دکتر مونسان و نبود مدیرعامل درکیش برای شهروندان ایجاد شده بود انتصاب سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش را با حکم مشاور رییس جمهور تبریک گفت .
درپایان این مراسم با اهدای لوح از برگزیدگان صداوسیمای کیش در جشنواره کشوری تقدیرشد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.