فعالیت های معنوی و مذهبی در جزیره کیش توسعه چشمگیری یافته است

 فعالیت های معنوی و مذهبی در جزیره کیش توسعه چشمگیری یافته است

 معاون امور استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت: فعالیت و امور معنوی، دینی و مذهبی در جزیره کیش توسعه چشمگیری یافته است.

علی دارابی روز چهارشنبه در مراسم معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش افزود: اگر چه کیش قطب گردشگری، سرمایه گذاری ، صادارات و واردات است اما در حوزه فرهنگی بویژه شعائر دینی و مذهبی رشد قابل توجهی داشته است.
وی اظهار کرد: امروز با همت دولت و سازمان منطقه آزاد و وحدت مسوولان، توسعه و آبادانی در جزیره کیش رونق گرفته و این مهم در کارکرد صدا و سیمای این شهر مشهود است.
دارابی با تاکید بر اینکه مدت زمان برنامه های تولیدی و پخش در صدا و سیمای کیش باید افزایش یابد گفت: صدا وسیمای جزیره کیش باید بر روی ماهواره قرار گیرد.
وی در عین حال تصریح کرد که معرفی کیش به دنیا در واقع معرفی جهانی خدمات نظام اسلامی و از طرفی فراهم نمودن زمینه تحول و رونق بیشتر در حوزه گردشگری و اقتصادی این جزیره خواهد بود.
دارابی افزود: صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم اینک با 145 شبکه رادیویی و تلویزیونی به 35 زبان دنیا و 70 شبکه رادیوی و تلویزیونی استانی به مخاطبان خود خذمات ارایه می کند.
امام جمعه کیش نیز نقش صدا و سیما را حساس و مهم دانست و گفت: در قانون اساسی نیز به اهمیت این رسانه توجه ویژه شده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی افزود: رسانه ها خط مقدم جبهه و کار فرهنگی هستند و افراد متعهدی در این حوزه به کشور خدمت می کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز عملکرد رسانه ملی را در این جزیره خوب ارزیابی کرد و گفت: فعالیت رسانه ملی در این جزیره مجوب افتخار مردم شده است.
'ابراهیم رضوانی' افزود: صدا و سیما توانست کیش را به عنوان شهر ویژه و آکواریومی معلق با شفافیت بالا در همه زمینه ها معرفی کند.
وی اظهار کرد: از طرفی رسانه ملی توانست در حوزه گردشگری و فرصتهای خوب جزیره و نیز چهره مغفول مانده دینی و اعتقادی این شهر اقدامهای قابل تقدیری را انجام دهد.
در ادامه این مراسم از 2 سال خدمات محمد قاریان پور تقدیر و علیرضا نجابت به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش معرفی شد.
جزیره مرجانی و گردشگری کیش با حدود 40 هزار نفر جمعیت و 90 کیلومتر مربع وسعت در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس در محدوده استان هرمزگان واقع شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.