دانشگاه صنعتی شریف زمینه آزمون فنی و مهندسی را برای کیشوندان مهیا کرد

 دانشگاه صنعتی شریف زمینه آزمون فنی ومهندسی را برای کیشوندان مهیا کرد

 دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی کیش نخستین بار زمینه برگزاری آزمون فنی و مهندسی را برای متقاضیان و شهروندان کیش فراهم ساخت.

مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی کیش روز پنجشنبه افزود: آزمون فنی و مهندسی تاکنون در این جزیره برگزار نگردیده و متقاضیان این آزمون پیش از این به بندرعباس و دیگر استانها برای شرکت در آزمون مربوطه سفر می کردند.
' امیر خیاط'گفت: آزمون فنی و مهندسی امروز همزمان با سراسر کشور در محل این دانشگاه برگزار شد و با این اقدام از سفر متقاضیان این آزمون از جزیره کیش به دیگر استانها و صرف هزینه و رنج متقاضیان جلوگیری شد.
وی اظهار کرد: در روز نخست آزمون امسال صبح امروز پنجشنبه آزمون تستی بین 44 شرکت کننده در رشته های معماری، نظارت معماری، نظارت عمران و نقشه برداری و در نوبت عصر بین 36 شرکت کننده در رشته های نظارت تاسیسات برقی، اجرای عمرانی و اجرای معماری برگزار شد.
وی گفت: فردا جمعه در دومین روز این آزمون سراسری در رشته های طراحی تاسیسات برقی، معماری و محاسبات عمران 23 شرکت کننده به صورت تشریحی و عملی و به مدت 8 ساعت به رقات خواهند پرداخت.
مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی کیش پیش بینی کرد با اطلاع رسانی لازم، این آزمون در سال آتی با استقبال و حضور بیشتر شرکت کنندگان کیشوند برگزار شد.
آزمون فنی و مهندسی توسط سازمان سنجش کشور با حضور 130 هزار متقاضی بطور همزمان امروز و فردا جمعه در سراسر کشور برگزار می شود و نتایج آن نیز آبانماه 96 مشخص خواهد شد.
دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی کیش با مشارکت دانشگاه کیش و حمایت سازمان منطقه آزاد این جزیره از سال 83 فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون در رشته های فنی و مهندسی همچون مکانیک، آی تی ، صنایع نانو تکنولوژی دانشجویان را آموزش می دهد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.