مدیر عامل منطقه آزاد جزیره کیش: این جزیره ظرفیت تحول در اقتصاد ملی  را دارد

 مدیرعامل منطقه آزاد جزیره کیش: این جزیره ظرفیت تحول در اقتصاد ملی را دارد

 مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش از نظر کیفی شرایطی دارد که می تواند با همه دنیا مرتبط باشد و تاثیرات ملی برجامعه بگذارد.

ابراهیم انصاری لاری شامگاه شنبه در مراسم آغاز فعالیت خود در جزیره کیش افزود: شعار امروز جزیره آرام کیش باید به سمت شهر خلاقی باشد که در همه زمینه ها برای مناطق دیگر الگو شود .
وی تصریح کرد: امروز این جزیره آماده یک تحول است و نباید به رشد قانع باشیم؛ اگر کیش را گذرگاه منطقه ای کنیم این یک تحول است.
انصاری تاکید کرد: اگر کیش را به ظرفیت پولی و مالی منطقه ای تبدیل کنیم و به جای اینکه منتظر باشیم نرخ ارز از کشور همسایه اعلام شود، این فرصت مالی در کیش ایجاد شود که بر نرخ ارز کنترل داشته باشد و تعیین نرخ کند، بواقع این آغاز یک تحول خواهد بود.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه تحول به این معناست که بتوانیم مراکز و نمایندگی برندهای جهانی را در کیش مستقر کنیم افزود: جهت گیریها باید به سمت تحول گرایی و نو گرایی باشد و یکی از مقدمه های تحول تلاش و کوشش مضاعف و مجاهدت و جستجو است.
وی ادامه داد: هر چه از جنس تحول است ماندگار است و کارهای سطحی و بدون آینده نگری و بدون ریشه ممکن است در چند صباحی پیش رود اما تمام شدنی است.
انصاری خاطرنشان کرد: مقدمه دوم تحول گرایی مثبت ، تکیه بر عقلانیت و بنیه کارشناسی دقیق مبانی است و آن چیزی است که در دولت تدبیر و امید مورد توجه است.
مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش گفت: باید کیش را تبدیل به شهر خلاق کرد چرا که در شهر خلاق هیچکس منفعل نیست.
وی افزود: کیش بی توجه به بقیه مسایلی که در بین انسانها وجود دارد در کنار رعایت اخلاق و انسانیت، همه مذاهب و ملیت ها را می تواند بپذیرد و شهر خلاق کیش باید از آرامش مبتنی بر اخلاق الگو باشد.
جزیره مرجانی و گردشگری کیش با حدود 40 هزار نفر جمعیت و 90 کیلومتر مربع وسعت در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس در محدوده استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.