عضو شورای اسلامی جزیره کیش نائب رئیس شورای شهرستان بندرلنگه شد

 عضو شورای اسلامی جزیره کیش نائب رییس شورای شهرستان بندر لنگه شد

 عضو شورای اسلامی شهر کیش به عنوان نایب رییس شورای شهرستان بندرلنگه انتخاب شد.

 در این انتخابات که روز چهارشنبه با حضور 9 عضو شورای شهرستان ، فرماندار و بخشدار بندر لنگه برگزار شد، بدریه بحرینی عضو شورای اسلامی شهر کیش در مجموع آرای ماخوذه به عنوان نایب رییس شورای این شهرستان برگزیده شد.
نائب رییس شورای شهر کیش روز چهارشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: انتخابات هیات رییسه شورای شهرستان در محل فرمانداری بندرلنگه برگزار شد و برای نخستین بار یکی از اعضای شورای شهر کیش نایب رییس شورای شهرستان شد.
بدریه بحرینی استفاده از الگوها ، ظرفیت ها و قابلیت های حوزه شهری کیش در بهبود مدیریت شهری دیگر مناطق شهرستان بندرلنگه و تقویت روابط و وحدت کاری برای کمک به مدیران در توسعه این شهرستان از دلایل این انتخاب عنوان شد.
وی با بیان اینکه فعال کردن پتانسیل گردشگری از مهمترین اهدف در این دوره است افزود: بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه ای شهرستان بندر لنگه مهمترین هدف این دوره شورای این شهرستان است.
وی خاطرنشان کرد: در مسیر شهرستان جاذبه های طبیعی ملموس و غیرملموسی وجود دارد که تاکنون آن گونه که باید از این ظرفیت ها استفاده نشده است و آداب و فرهنگ و جنوب کشور یکی از فرهنگی های قوی است که می توان در قطب گردشگری ارایه کرد.
وی تصریح کرد: مسیر ورود گردشگر به کیش از بندرلنگه تا بندر چارک و شهر آفتاب است و بهترین امکانات و ظرفیت ها برای حضور گردشگر باید مهیا شود
بحرینی تاکید کرد: در حوزه زیرساختهای خدمات گردشگری نیازمند بازنگری در شهرستان هستیم و ظرفیت هایی مغفول مانده همچون بوم گردی و جنوب گردی را باید رونق ببخشیم.
شورای شهرستان بندر لنگه 9 عضو دارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.