امام جمعه جزیره کیش از مشارکت مردم در امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور قدردانی کرد

 امام جمعه جزیره کیش از مشارکت مردم در امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور قدردانی کرد

 امام جمعه کیش از مشارکت کیشوندان در کمک رسانی و ارسال نیازهای آسیب دیدگان زلزله غرب کشور قدردانی کرد.

حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در جزیره کیش ضمن تسلیت به مصیبت زدگان زلزله اخیر غرب کشور گفت: کیشوندان نیز همانند دیگر هموطنان نوعدوست در این حادثه دلخراش احساس مسئولیت کرده و در حد توان کمک های خود را برای مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال کردند.
وی اظهار کرد: ملت ایران در این حادثه دلخراش به بهترین نحو ممکن وظیفه خود را ادا کردند اما هنوز مصیبت زدگان این مناطق نیازمند کمک های مردمی هستند.
خطیب جمعه کیش در ادامه با تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به بیان برخی ویژگی های اخلاقی و سیره زندگی پیامبر صلی الله و کریم اهل بیت علیه السلام پرداخت.
حجت الاسلام علیدادی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج افزود: همانطور که امام رحمت الله علیه فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست و می‌طلبد که همه رده های مدیریتی کشور بسیجی وار عمل کنند تا بتوانیم بحران‌ها را عبور کنیم.
به گزارش ایرنا همچنین معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در جمع نمازگزاران کیش به تبیین فضایل اخلاقی رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم پرداخت و گفت: شرح صدر مهمترین ویژگی هست که خداوند به رسول اکرم صلی الله عطا فرموده است
حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی افزود: هیچ کس به اندازه رسول اکرم صلی الله در آن دوران رنج ندید اما به واسطه شرح صدری که داشتند هرگز افراد را نفرین نکرد بلکه همواره آنها را دعا می کرد.
حجت الاسلام مروی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات امروز جامعه و خانواده ها ناشی از نداشتن ظرفیت و تحمل در مقابل مشکلات می باشد.
وی گفت: باید با سعه صدر در مقابل مشکلات ایستاد و با افزایش آستانه تحمل از کینه ورزی و دشمنی دوری کنیم.
حجت الاسلام مروی چهار توصیه اخلاقی رسول اکرم (ص) به امت اسلام اشاره کرد و افزود: کتمان کردن فقر، صدقه، مصیبت و دردها از مهم‌ترین ویژگی های یک مسلمان است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.