دسته: اجتماعی
تعامل سازنده با رسانه ها و به ویژه صدا و سیما راهکار توسعه و پیشرفت جزیره کیش

تعامل سازنده با رسانه ها و به ویژه صداوسیما راهکار توسعه و پیشرفت جزیره کیش

 سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش بر تعامل سازنده با رسانه ها و به ویژه صداوسیمای مرکز کیش برای توسعه و پیشرفت کیش تاکید کرد.

علیرضا نجابت مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش در دیدار با سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزادکیش، گفت: صداوسیمای مرکز کیش به عنوان یک مشاور رسانه ای با هدف توسعه جزیره آماده همکاری همه جانبه است.
وی با بیان اینکه نگاه منفعتی در حوزه کاری جزیره کیش مانع بزرگ توسعه خواهد بود، گفت: همکاری و تعامل دو سویه ، تقویت و اصلاح ارتباط مردم با مسئولان جزیره کیش از مهمترین سرفصل هایی است که رسانه ها برای دست یابی به آنها بسیار تاثیر گذار هستند.
نجابت با اعلام اینکه آماده همکاری در تولید برنامه های فاخر با همه ارگانها، اجرای برنامه های مشترک محلی و ملی با مراکز استانها هستیم، افزود: طرح جامع برنامه سازی در صداوسیمای مرکز کیش در حال تهیه و تدوین است.
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزادکیش نیز در این دیدار با تاکید بر نقش فعال و تاثیر گذار رسانه ها گفت: امروزه در بعد بین المللی بسیاری از رسانه های خارجی سه روایت اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی را در دستور کار خود قرار داده اند که این وظیفه رسانه های داخلی را حساس تر می کند.
پورعلی با اشاره به اینکه برای ساخت تصویری خلاق و اخلاق محور از کیش رسانه ها و بخصوص صداوسیما بازوی قدرتمند محسوب می شوند، افزود: در مناطق آزاد باید فضایی ایجاد شود که نقش بسترسازی برای تولید و صادرات پر رنگ تر شود و ما آماده همکاری و تعامل سازنده با رسانه ها و به خصوص صداوسیمای مرکز کیش هستیم.

برچسب ها :