دسته: اجتماعی
آغاز 50 ویژه برنامه بسیج در جزیره کیش

 آغاز 50 ویژه برنامه بسیج در جزیره کیش

 هفته گرامیداشت نیروی مقاومت بسیج روز دوشنبه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و 50 ویژه برنامه فرهنگی و خدماتی در جزیره کیش آغاز شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کیش روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مردم داری و مردم یاری رویکرد برگزاری برنامه های این هفته بسیج در جزیره است.
سرگرد ابراهیم خادمی زاده با بیان اینکه بسیج مظهر مردم سالاری دینی است اظهار کرد: باید تلاش کرد تا این فرهنگ را در جامعه بیشتر تبیین کرد.
وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه بسیج در عرصه های دفاعی، علمی، فرهنگی و خدمت رسانی از برنامه هایی است که در این هفته به آن بیشتر توجه شده است.
فرمانده سپاه ناحیه جزیره کیش با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین نیازهای ما در مقابل جنگ نرم دشمنان ، ایجاد یک جبهه فرهنگی قوی بین جامعه به‌ ویژه جوانان است ، گفت: برگزاری نشستهای روشنگری و تبیین گفتمان انقلابی گری با بهره گیری از سخنرانان و کارشناسان از جمله برنامه های هفته بسیج برای نسل جوان است.
خادذمی زاده افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان ، دیدار با ائمه جمعه و حضور در نمازجمعه اهل تسنن با شعار تقویت وحدت مسلمانان، برگزاری نشست های بصیرتی ، اردوهای جهادی در حوزه عمران، فرهنگی ، علمی و هنری ، تجلیل از خانواده های شهداء، رقابتهای ورزشی، صبحگاه مشترک، غبار روبی گلزار شهدا و استقرار پنج اکیپ سلامت و پزشکی در نقاط نیازمند جزیره از برنامه های مهم هفته بسیج در کیش است.
29 آبان تا پنج آذرماه به عنوان هفته بسیج با اجرای برنامه های مختلف گرامی داشته می شود.

برچسب ها :