دسته: اجتماعی

پنجم اسفند آغاز پخش آزمایشی24 ساعته سیمای کیش

 علیرضا نجابت گفت:سیمای مرکز کیش در سال 1380 با پخش روزانه 2 ساعت برنامه راه اندازی شد و در حال حاضر 12 ساعت برنامه از سیمای کیش پخش می شود.
وی افزود: برای پخش 24 ساعته اهدافی همچون حضور مستمردر شبکه های سراسری، تولید برنامه های فاخر و با کیفیت، افزایش بخش های خبری، افزایش تولیدات با توجه به نیاز مخاطب،  اجرای میدانی برنامه های تلویزیونی و حضور در بین مردم، برنامه های ویژه کودک، نوجوان و افزودن برنامه های جوان و معرفی کارآفرینان، طراحی و تنظیم کنداکتور پخش شاداب و اثرگذار ، تهیه وله های تصویری متعدد از نقاط دیدنی جزیره و پخش از شبکه های استانی و سراسری ، تهیه و پخش ویژه برنامه های اذان در نظر گرفته شده است.
علیرضا نجابت افزود: با پخش 24 ساعته سیمای کیش ظرفیت رسانه ای فوق العاده ای برای مردم فراهم خواهد شد تا تصویر کیش را از شبکه کیش و شبکه های سراسری دنبال کنند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش گفت: وجود قومیت‌های مختلف در جزیره وجه تمایز این مرکز با سایر مراکز استانی است و در برنامه سازی ها  نیز تنوع لازم در نظر گرفته خواهد شود.
وی افزود: تلاش صداوسیمای مرکز کیش پوشش گسترده رسانه ای رویدادها در جزیره است و تلاش شده با هماهنگی با شبکه های سراسری ، ویژه برنامه هایی تولید و بصورت همزمان پخش شود که آخرین آن پخش زنده برنامه شب فیروزه ای با اجرای مشترک شبکه کیش و شبکه پنج سیما به مدت 10 شب در ایام الله دهه فجر و ارتباط زنده با برنامه ترانه باران شبکه شما بود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش افزود: سیمای کیش برای موفقیت در این راه از تمامی توان خود با بهره‌گیری از نیروهای موجود داخل و خارج از مرکز و تشکیل شوراهای طرح و برنامه در حال بررسی طرح های ایده آل و مطلوب برای ساخت برنامه های تلویزیونی پر محتوا است تا با توجه به پتانسیل های موجود و نگاه ویژه مسئولان کیش برنامه هایی در شان مردم جزیره کیش تهیه شود.

برچسب ها :