دسته: اجتماعی

سامانه های 137 و 141 پل ارتباطی مردم با معاونت امور شهری

 سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش  افزود: مسئولان این شرکت در تلاش هستند تا در کمترین زمان ممکن ، مشکلات به حق شهروندان در خصوص امور شهری را  برطرف کنند.
وی با اشاره به جلسات ملاقات مردمی در روز دوشنبه هر هفته در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست های شهروندان در شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، گفت: شهروندان درخواست‌ها، شکایات، و پیشنهادات خود را در حوزه‌های مدیریت شهری با این دو سامانه اعلام می کنند و از طریق دریافت کد رهگیری برای پیگیری آن اقدام کنند.
محمدی گفت: ایجاد مرکز هدایت و کنترل، سامان‌دهی فوریت‌های خدمات شهری، شناخت مسایل و مشکلات مردم و برقراری پل ارتباطی بین شرکت و ساکنان جزیره از دستاوردهای استفاده ازاین سامانه هاست.
شهروندان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی http://urban137.kish.ir و تماس با شماره های سه رقمی 137 و 141 نسبت به ثبت شکایات و انتقادات خود و ارتباط با مسئولان، اقدام کنند.

برچسب ها :