سه اصله نهال به یاد شهدای فاطمی ناجا در ستاد انتظامی کیش کاشته شد

همزمان با بزرگداشت روز شهدا، سه اصله نهال توسط هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی کیش در محوطه ستاد این فرماندهی کاشته شد.
سرهنگ"رحیم جهانبخش" گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و به نام شهدای والا مقام ناجا، همزمان با روز بزرگداشت شهدا، تعدادی نهال  در محوطه ستاد انتظامی کیش کاشته شد.
سرهنگ جهانبخش در ادامه اظهار داشت: کاشت نهال به منظور گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدا، بی شک اذهان عمومی را معطوف به فرهنگ جهاد و شهادت می کند و در شرایط کنونی اینگونه اقدامات نمادین می تواند بیانگر بخشی از روح آرمان خواهانه مردم این مرز و بوم باشد.
وی با تاکید بر اینکه كاشت درخت به ياد شهدا كاري نيكو و امري پسنديده است،افزود: با كاشت هر نهال به ياد شهدا، از طرفي ياد و خاطره آنها زنده مي شود و از طرفي ديگر نيز فوايد زيست محيطي كاشت درخت را شامل خواهد شد.
سرهنگ جهانبخش اضافه کرد: درختکاری و فرهنگ نگهداری از طبیعت باید به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود تا به این واسطه، محیط زیستی پاک و عاری از آلودگی برای زندگی انسان‌ها پدید آید.
جهانبخش ادامه داد: اهمیت درخت و درختکاری در اسلام به قدری است که پیامبر اسلام (ص) فرمودند؛ اگر قیامت فرا رسیده باشد و در دست انسان نهالی باشد باید در فرصت باقی مانده تا آخرت آن نهال را کاشت.
فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان با اشاره به حادثه خیابان پاسداران و شهادت سه تن از ماموران نیروی انتظامی، اظهارداشت: وقوع این حادثه و شهادت این عزیزان برای ما و خانواده معزز شهدا، بسیار سخت و سنگین است و اجازه نمی‌دهیم خون پاک شهدا پایمال شود.‏
گفتنی است، در ناآرامی‌های خیابان پاسداران تهران، ۳نفر از کارکنان نیروی انتظامی به نام‌های گروهبان یکم «رضا امامی»، گروهبان یکم «محمدعلی بایرامی» و سرباز وظیفه «رضا مرادی علمدار» از یگان امداد پلیس پایتخت به شهادت رسیدند.‏

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.