مسافران نوروزي توصيه‌هاي پليس را رعايت کنند

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه كيش از مسافران نوروزي خواست تا به منظور کاهش تهديدها و آسيب‌هاي احتمالي توصيه‌هاي پليس را رعايت کنند.
سرهنگ یونس شعبانیان گفت: مسافران از پارک کردن خودرو در نقاط خلوت و فاقد روشنايي خودداري کنند .
يونس شعبانيان با اشاره به تماس هاي برخي از مسافران مبني بر مشكلات عديده در خانه هاي اجاره اي و سوئيت هاي شبانه گفت: در روزهاي گذشته برخي مسافران از وضعيت خانه هاي اجاره ايي و نبود امکانات رفاهي در انها ابراز نارضايتي کردند در حاليکه مشخص نبود مالک اصلي اين واحدها و کسانيکه اقدام به اجاره دادن اين منازل کرده اند، چه کساني هستند.
وي ضمن توصيه به گردشگران و مسافران، از آنان خواست در زمان حضور در کيش از اماکن اقامتي مجاز و يا اقامتگاه اسکان موقت استفاده کنند تا مشکلات اين چنيني برايشان بوجود نيايد.
شعبانيان همچنين به رانندگان وسايط نقليه توصيه کرد: رانندگان قبل از خروج از جزيره كيش، از سيستم فني خودرو نظير ترمزها، روشنايي، لاستيک‌ها، برف‌پاک‌کن و ديگر تجهيزات ايمني بازديد کنند تا خداي نكرده در طول مسير مشكلي براي آنها ايجاد نگردد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه كيش در ادامه به مسافراني كه با خودرو وارد كيش شدند و قصد خروج از جزيره را دارند،گفت: رانندگان هنگام رانندگي در مسير منتهي به محل سكونت و شهرستان مورد نظر خود، چنانچه احساس خواب‌آلودگي داشتند به استراحت پرداخته و از پيمودن مسير خودداري کنند.
وي يادآور شد: مسافران مشخصات کامل و شماره ‌تلفن‌هاي خود را يادداشت و در جيب افراد مسن و يا خردسال قرار دهند.
سرهنگ شعبانيان در پايان با تاکيد بر رعايت قوانين و مقررات توسط مسافران و رانندگان گفت: مسافران در صورت لزوم با شماره 110 تماس گرفته و موارد را به پليس اعلام کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.