مشاركت مردم و پليس لحظات نوروز را ماندگار مي كند

رئیس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي ويژه كيش از تشديد گشت هاي انتظامي براي تامين نظم و امنيت جزيره زيباي كيش خبر داد.
سرگرد "محمدرضا رحماني" با بيان اين مطلب به اقدامات قبل از عيد و حين ايام نوروزي 97 اشاره كرد و اظهار داشت : در ايام نوروزي سال جديد و افزايش تردد مسافران و گردشگران، از يك ماه پيش طرح هاي مختلفي را در راستاي پيشگيري از جرايم به مرحله اجرا گذاشته و به صورت محسوس و غير محسوس در سطح جزيره حضور فعال داريم.
اين مقام انتظامي افزود: جزيره زيباي كيش يكي از مهمترين و زيباترين نقاط توريستي سرزمين عزيزمان مي باشد و به همين منظور در نوروز ترددها و مسافرتهاي زيادي به اين نقطه از ميهن صورت مي گيرد كه پليس تمهيدات ويژهاي در بحث انتظامي و راهنمايي و رانندگي انديشده است.
وي تصريح كرد: در طرح نوروزي امسال گشت هاي متعدد انتظامي و ترافيكي به منظور تامين نظم و امنيت راهها و معابر جزيره پيش بيني و ايستگاه هاي نوروزي نيز براي تامين نظم و امنيت و راهنمايي مسافران برپا شده و همكاران انتظامي در حال خدمتگذاري به مردم هستند.
رحماني همچنين به ساكنان جزيره كيش كه قصد مسافرت و خروج از جزيره كيش دارند توصيه كرد: حتما مراقب اموال و وسايلشان بوده و كساني كه منزلشان خالي از سكنه است افراد و همسايه هاي مورد اطمينان خود را در جريان قرار دهند.
رئیس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي ويژه كيش در پايان خاطرنشان كرد: در طرح نوروزي، پليس در آماده باش صد در صد بوده و اميدواريم با مشاركت عمومي و همكاري همه مسافران و گردشگران، خاطره خوبي از تعطيلات نوروزي در جزيره كيش داشته باشيم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.