سه گردشگر به دلیل مصرف مشروب الکلی دست ساز دچار مسمومیت شدید شدند

سعید پورعلی عصر شنبه افزود: حال دو نفر از مسموم شدگان بسیار وخیم است و این افراد دچار مرگ مغزی شده‌اند.
وی ادامه داد: عارضه به وجود آمده برای این افراد ناشی از مصرف مشروب الکلی دست‌ساز بوده که در آن از ترکیبات غیر استاندارد استفاده شده که مشکلات جدی برای مصرف کننده ایجاد می‌کند.
پورعلی اضافه کرد: شدت عوارض ایجاد شده به حدی است که مصرف کننده را در معرض مرگ مغزی و حتی فوت ناشی از مصرف این مشروبات و مواد به کار رفته در آنها قرار می‌دهد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش منشاء مشروب مصرف شده را از خارج از جزیره خواند و گفت: مراجعان به بیمارستان همگی گردشگرانی بوده اند که این مشروبات را از راه دریایی با خود به همراه آورده بودند.
وی خاطرنشان کرد: مصرف مشروبات الکلی در کشور اسلامی ایران از دیدگاه شرعی با نهی شارع مقدس و و از نظر قانونی با منع قانونگذار مواجه است و شایسته است گردشگران با توجه به این موارد و با تکیه بر اصل قانونمندی، ضمن حفظ سلامتی ، عید و نوروز را به کام خانواده های خود تلخ نکنند.
پورعلی تاکید کرد: جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگران، در روزهای تعطیل سال نو پذیرای خانواده ها از سراسر کشور است و امیدواریم گردشگران با توجه به هشدارهای بهداشتی که بیش از همه ناظر به سلامتی خود گردشگران و خانواده‌های آنهاست، خاطره خوبی از نگین خلیج فارس برای خود رقم بزنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.