دسته: اجتماعی

دیدار رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش باجانباز 70 درصد کیشوند

به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از جانباز 70 درصد کیشوند بازدید و قدردانی کرد.
در این دیدار که عصر روز شنبه یکم اردیبهشت انجام شد، دکتر محمدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به عبدالعلی کلبادی نژاد، گفت: همه مردم مدیون رشادت های شما جانبازان، ایثارگران و شهیدان 8 سال دفاع مقدس هستند. زیرا به قیمت جان خود از کشور و دین محافظت کردید.
وی افزود: امیدوارم مسئولان با عنایت و توجه ویژه به وضعیت جانبازان، در هدف گذاری خود دقت بیشتری داشته باشند.
عبدالعلی کلبادی نژاد نیز با بیان اینکه جانبازان خود را در آتش انداختند تا مملکت از آتش در امان باشد، اظهار داشت: از جانباز شدنم ذره ای احساس ندامت و پشیمانی ندارم و افتخار می کنم که توانستم نقش کوچکی در حفظ کشورم ایفا کنم.
وی بهترین دعای مردم برای جانبازان را صبر دانست و عنوان کرد:  جسم ما هدیه ای بود برای نجات وطن و حفظ دین و امیدوارم خداوند ما را با همین طرز فکر، اعتقدات و درک ، از دنیا ببرد.
در پایان این دیدار دکتر محمدی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از این جانباز ارزشمند تجلیل کرد.
گفتنی است، عبدالعلی کلبادی نژاد از خطه سر سبز شمال کشور در سن 27 سالگی در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه ، زخمی و جانباز شد. وی در بسیاری از عملیات ها از جمله والفجر 6 حضور داشت و دوشادوش سردار صحرایی، شهید اسودی و شهید منصور از دلاوران و همرزمان خود مقابل دشمن بعثی ایستاد. وی اکنون 60 سال دارد.

برچسب ها :