بازدید گروهی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش به همراه معاونان و مدیران این شرکت از سطح جزیره

دکترمحمدرضا محمدی به همراه معاونان و مدیران خود از نوار سیاحتی سطح جزیره بازدید کرد و راهکار حل برخی از مشکلات مورد مشاهده که به زیبایی بصری جزیره آسیب می زند، تبیین شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت، صبح روز سه شنبه 4 اردیبهشت به همراه معاونان و مدیران خود به منظور بررسی مشکلات و نواقص شهری از نوار سیاحتی جزیره کیش بازدید کرد.
دکتر محمدی در این بازدید ضمن اشاره به مسئولیت شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در نگهداری مناسب محیط شهری جزیره، گفت: نتیجه فعالیت های این شرکت در معرض دید مستقیم ساکنان و گردشگران جزیره کیش قرار دارد و بر رضایت مندی آنان تاثیر فراوانی می گذارد.
وی افزود: این بازدید گروهی کمک می کند تا معاونان و مدیران مرتبط مسائل را از نزدیک لمس و به مواردی که ممکن است به فراموشی سپرده شود و یا در اولویت قرار نگیرد ، در سریع ترین زمان ممکن با کمک و همیاری واحدها، پیگیری و رفع شود.
گفتنی است در این بازدید دستور رسیدگی به آشفتگی در منظر برخی کارگاه های ساختمانی، نواقص پیاده رو سازی و جداول برخی از خیابان ها، تابلوهای شهری، فضای سبز، میادین ، تعویض و یا ترمیم حصار اطراف پروژه های نیمه کاره، تجهیز پارک های ساحلی به نیمکت، آلاچیق و باربیکیو، نرده گذاری و نورپردازی اسکله کوچک پارک سیمرغ و سامان دهی محوطه های بلا استفاده صادر شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.