معنويت ماه مبارك رمضان، زمينه امنيت در جامعه را فراهم مي كند.

نماینده ولی فقیه در جزیره کیش در نشست تخصصی نقش معنویت و روحانیت در تامین نظم و امنیت اجتماعی گفت: معنويت ماه مبارك رمضان، زمينه امنيت در جامعه را فراهم مي كند.

حجت الاسلام و المسلمین "احمد حسن زاده" ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی پلیس کیش در ایجاد نظم و امنیت با اقدام های سلبی و ایجابی در جزیره کیش گفت: این نشست بیانگر اتحاد و همدلی دستگاه های فرهنگی جزیره کیش به ویژه روحانیون با پلیس بود و این هم از برکات ماه بهار معنویت است.
وی افزود: روحانيون و مبلغان بايد در بيان بايدها و نبايدها، امر به معروف و نهي از منکر و احياي اين فريضه اهتمام جدي داشته باشند که ظرفيت ماه مبارک رمضان مي‌تواند در تبليغ اين امور در بين اجتماع موثر باشد.
امام جمعه جزیره کیش، ماه مبارک رمضان را فرصتي مغتنم براي انتقال معارف و ارزش هاي اسلامي خواند و گفت: اين فرصت، مناسب ترين زمان براي انجام وظايف ديني است و با روشنگري در اين ماه مبارک مي توان مانع برنامه ريزي و اهداف دشمن بر نسل جوان جامعه شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ادامه داد:20 نفر از روحانیون حوزه علمیه قم مهمان کیشوندان در این ماه مبارک رمضان هستند و می توانند کمک بسیار خوبی برای پلیس درتقویت احساس امنیت و نظم اجتماعی در سطح جزیره باشند.
امام جمعه کیش ارشادات و سخنرانی سفیران معنوی حاضر در جزیره را در محافل عمومی، زمینه ای برای شناخت هرچه بهتر مخاطبان نسبت به مسائل اجتماعی و اخلاقی مبتلا به روز جامعه به ویژه در جزیره کیش دانست.
حجت الاسلام و المسلمین "احمد حسن زاده" در پايان با تقدير از ابتكار عمل فرماندهي انتظامي ويژه كيش در برپايي اين نشست، خواستار ارتباط بيشتر مبلغان و روحانيون اعزامي با مجموعه فرماندهي انتظامي ويژه كيش براي تبيين آسيب ها و ناهنجاري هاي اجتماعي شد.
گفتنی است، نشست تخصصی نقش معنویت و روحانیت در تامین نظم و امنیت اجتماعی با حضور قائم مقام مبلغین کشور، امام جمعه کیش، روحانیون و ائمه جماعات جزیره کیش در حسینیه صاحب الزمان (عج) ستاد این فرماندهی برگزار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.