فتح خرمشهر بارزترين جلوه‌هاي نصرالهي بود.

فرمانده انتظامي ويژه كيش در پيام تبريك فرا رسيدن سالروز آزادسازي خونين شهر، اين پيروزي را بارزترين جلوه‌هاي نصرالهي دانست.  
 
بمناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر، فرمانده انتظامي ويژه كيش در پيام تبريكي اين روز را به فرماندهي معظم كل قوا، رزمندگان، يادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده هاي معظم شهدا و مردم ايران اسلامي تبريك و تهنيت گفت.  
 
بر پايه اين گزارش ، متن كامل پيام تبريك سرهنگ "رحيم جهانبخش" فرمانده انتظامي ويژه كيش به شرح ذيل است:  
 
روز سوم خرداد 1361 يکي از بارزترين جلوه‌هاي نصرالهي و يکي از مهمترين و زيباترين روزهاي انقلاب اسلامي ايران مي‌باشد.  
 
اين فتح مبين، دفاع مقدس را وارد مرحله نويني کرد و براي اولين بار از شروع جنگ تحميلي ايران در موضع قدرت قرار گرفت.  
 
در ادامه اين پيام آمده است:  
 
در زماني كه قدرت مادي و تسليحاتي در دنيا حرف اول را مي زد رزمندگان ما به رهبري امام عصر خود با تكيه بر قددتي كه داري سه ركن خدا ، استقامت و پايداري و امداد غيبي بود توانستند حماسه فتح خرمشهر را به وجود آورند و برخلاف باور جهانيان و بعثيان متجاوز كه عده و تسلحيات نظامي را رمز پيروزي و قدرت مي دانستند خرمشهر را بار ديگر به آغوش ميهن اسلامي برگردانند.  
 
آزادي خرمشهر نتيجه وحدت و يكپارچگي نيروهاي مسلح كشور،ارتش، سپاه و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي عظيم نيروهاي بسيج بود، كه باعث شد تمامي معادلات، باورها و ذهنيت‌هائي را كه در مورد توانايي و قابليت‌هاي نظام جمهوري اسلامي وجود داشت تغيير داده و نصرت‌الهي را نصيب اين ملت كند.
 
رزمندگان اسلام با حماسه‌آفريني خود به جهانيان نشان دادند كه فتح خرمشهر فتح خاك نبود، بلكه فتح ارزشهاي ناب اسلامي و اعتقادي بود.
 
در پايان بيانيه فرمانده انتظامي ويژه كيش خطاب به ملت عزيز ايران آمده است:  
 
اينجانب ضمن تبريك و تهنيت سالروز اين نصر بزرگ الهي به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس، توفيقات همگان را در مسير معرفي و پاسداشت اين نقطه عطف از تاريخ عزت جمهوري اسلامي ايران در سايه رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري، از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم.  
 
فرمانده انتظامي ويژه كيش
سرهنگ رحيم جهانبخش 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.